tickets via Antwerpen- Amsterdam New Delhi

• johan1

Ik zou vliegen via Brussel. Een directe vlucht 11:00 uur 's morgens met jet-airways

• Martin

Ik heb inmiddels een vlucht geboekt via Amman Air Jordania 550 euro. Vertrek vanaf Schiphol.

• Ineke M

De optie om vanaf Antwerpen te gaan is helaas van de KLM site gehaald.

Voor januari had ik nog geluk; € 403,- rechtstreeks A'dam - Delhi met de KLM. Alleen moet je vanaf Antwerpen vertrekken met de Thalys. Terugweg echt rechtstreeks.

Ben nu aan het zoeken voor juli met de KLM….nog niet dit soort prijzen gevonden.

Ineke

• g singh

zoeken wij vligtuig tickets juli 2012 naar new delhi

• KeesS

www.vliegwinkel.nl / www. vliegtickets.nl/ www.dreizen.nl Er zijn er vast nog meer.

• Ineke M

www.govolo.nl, en mijn favoriet; www.klm.be…..en dan vanaf Antwerpen station vertrekken. Scheelt soms honderden duro's.

• Ger

Vandaag geboekt met KLM rechtstreeks naar Delhi in november en retour in december vanaf Amsterdam, wel met de trein vanuit Antwerpen erbij naar Amsterdam voor € 520

Goedkoop en makkelijk, zeker als je in Limburg woont.

• Eef

via amanreizen hadt je een rechtstreeks ticket voor 485 euro , rechtstreeks Brussels Delhi!!!

• kees m

Hallo Eef,

N beetje flauw , maar ik heb gisteren geboekt bru-del voor €490,00

ze zeiden , dat het tarief verder omhoog gaat

Geloof ik wel , want ook binnenlandse vluchten zijn flink verhoogd

Nu del-goi 2 personen €170

was €120 nog in maart

geboekt via cleartrip.com

gries kees m

• Rob

Beste mensen,

Wat ik zelf belangrijk vind bij vliegtickets is niet alleen de prijs of een rechtstreekse vlucht.

Vooral let ik op de vertrek- en aankomsttijden

Voor mij nu al twee keer: Lufthansa - 600 euro retourvlucht.

Rob

ps die prijs geldt alleen als je de terugvlucht niet mist, zoals ik zelf de laatste keer.

Een extra enkeltje voor de volgende dag was iets van 450 euro.