Je kunt via KLM een ticket Antwerpen> Schiphol > Delhi kopen.
Je moet dan op Antwerpen station je ticket ophalen en krijgt er een ticket Thalys > Antwerpen> Schiphol v.v. bij.
Als je het eerste stuk niet reist (Antwerpen>Schiphol) kunnen ze je ticket op Schiphol annuleren, wat ook gebeurt. Ik zou zelf nooit iemand anders mijn ticket laten ophalen voor het geval ze controleren en dan ben je alles kwijt. De omweg via Antwerpen is even extra maar het kan een hoop geld opleveren.
De treintijden kun je zelf uitkiezen maar zijn beperkt. Vaak ‘s avonds laat of ’s morgens, vaak is het dan rennen om dat de Thalys regelmatig vertraging heeft. Wat wij wel eens hebben gedaan is naar Antwerpen, daar een hotel en 's morgens met de Thalys naar Schiphol (5 kwartier geloof ik), maar zoals ik zei dat is soms. Nu hebben wij tickets voor november, reizen dus naar Antwerpen, halen onze tickets op en gaan ;s avonds naar Schiphol en een hotel. Het voordeel kan oplopen van 150/250 pp.
De controle is de laatste tijd wel wat minder scherp maar ze kunnen zo controleren. Maak er een leuk dagje Antwerpen van, naar de dierentuin, ;s avonds naar Schiphol, kun je gewoon thuis slapen en 's morgens weer naar Schiphol> Delhi.