Dank je
Hoi Rob,
Ik heb eigenlijk nooit met poppen gespeeld. Toen de Barbies kwamen was ik denk ik een jaar of 10. Een Barbie is iets heel anders als (dan?) een pop, maar dat heeft mijn moeder nooit begrepen…. Ik speelde niet met poppen en kreeg dus ook geen Barbie. Hoe graag ik die ook wilde.
Mijn dochter heeft (als compensatie?) dan ook alle soorten en maten Barbies gehad.
Geloof dat Ken en Skipper inmiddels niet meer in de collectie zitten, maar mooi dat jij de jouwe nog hebt!
Hoe het met die huidskleur zit weet ik niet. Misschien wil je wel altijd dat wat niet binnen je bereik is?
Heb als puber uren en uren in de zon gelegen zonder resultaat (ook niet verbrand)…bleef lichtgevend wit.
Heb ooit een hele zomer doorgebracht met de kinderen bij het water. Was helemaal trots op mijn ‘bruine’ kleur. Tot ik iemand tegen kwam die zei; ik moet altijd naar je kijken, wat ik vind het zo schattig; al die bruine mensen en jij dan zo bleek……
Gelukkig is dat nu een beetje bij getrokken.
Ineke
Ineke,
Dat doet mij weer denken aan Billy Holliday.
Die mocht geen reclame maken voor een zeepje waar je huid zo glanzend wit van werd.
Althans volgens de film met Diana Ross.
In India heb ik vaak reclame op tv gezien voor zalfjes die je huid lichter maken.
Zelf heb ik jarenlang zonnebadcreme factor 12 meegesleept naar India.
En ieder jaar weer mee terug.
Daar ben ik mee gestopt, ik houd helemaal niet van zonnebaden.
Rob
http://www.youtube.com/watch?v=V8uaphNOjNY&feature=fvst
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?