Hm…Ria…ik zal eens heel goed kijken naar ons…wij zijn allebei in de 30,(schelen 2,5 jaar) hebben zelfde opleidingsniveau, komen uit een soortgelijk nest, (onderaan de middenklasse), hadden bij ons huwelijk allebei geen cent te makken (dat wist hij dus hij kwam niet voor t geld), hebben dezelfde dromen en idealen, normen en waarden komen overeen. Hij heeft mij gehuwd ondanks bezwaren vd familie, heeft mij verlaten voor zijn familie, barst vd heimwee, maar blijft ondanks dat hij al jaren zijn nldse pp heeft hier. Hij draagt mij en onze kids op handen en werkt keihard om ons het allerbeste vh beste te geven. Heb voor hem meerdere relaties gehad met “gewoon” nederlandse mannen. Die waren ook leuk, maar daar bleef het bij toen de vlinders wegvlogen. (ben dus echt niet de lelijkste uit het nest die niemand krijgen kan). Dus ja, ik weet zeker dat ik hier zo'n man (wat versta je onder ZO“N man?) had kunnen krijgen. Maar mijn ”dekseltje" lag toevallig aan de andere kant vd wereld. Jij daarentegen klinkt wat gefrustreerd…ms heb je minder geluk gehad dan ik, dat kan. Ik wens je het allerbeste toe..
Nogmaals voor Babs, het is denk ik lastig om regels te omzeilen. Je kan als buitenlander niet zomaar in nld komen, al denken sommige mensen van wel. Concentreer je nu op hoe jij het beste daar langere tijd kan blijven qua visum enzo, vraag eea na bij min van buitenlandse zaken, IND en ministry of home affairs in Delhi. PIO kaart krijg je pas na 5 jaar huwelijk met Indier, zover zijn jullie nog niet :-). Tegen de tijd dat jullie naar nld willen komen kijk dan de regels en procedures na. Ivm veranderingen steeds weer is t niet zinnig daar nu een antwoord op te geven. Zorg dat je geregistreerd raakt dat is wel handig en belangrijk. Heel veel succes en liefde toegewenst!