Sundri, bezint eer ge begint!! Het draait alleen maar om $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ bij die gasten. Sterkte je zal het nodig hebben.
Sundri aan je reactie jegens. Ria merk ik toch dat je dit vaker hebt gehoord. Vind je het niet raar dat in sommige plaatsen in India een hele huwelijks industrie is ontstaan, met mammallapuram aan de top. Tientallen mannen zijn de afgelopen jaren met hun nieuwev (vaak oudere) vrouw richting europa vertrokken.
Huwelijk in India, en huwelijk uit liefde staan nog in de kinderschoenen daar.
Dat zouden mensen hier toch moeten weten. Het is een zaken-deal, en er wordt gekeken naar de komaf (kaste-andere status objekten van de aanstaanden door beide partijen). Als je ziet hoe het er in India nog aan toe gaat op huwelijksgebied, dan mag je best wel veronderstellen dat Babs wordt geaccepteerd door de familie vanwege haar geld, of de ekonomische mogelijkheden die het huwelijk zal kunnen brengen. Hierbij hoeft liefde geen rol te spelen, en als dat wel zo is, dan is dit mooi meegenomen.
Dat geldt voor 99.999 van de 100.000 huwelijken die in India gesloten worden, en om je ogen van het zaken-aspect af te wenden is niet alleen naïef.
Tel hierbij op dat als het niet werkt de 2 partners tot elkaar zijn veroordeeld omdat de scheidingsindustrie nog niet is ontwikkeld (afgezien van de mogelijkheden die bruidsverbrandingen of andere huiselijke ongelukken bieden). Vergelijk met nederland waar 50% van de huwelijken op de klippen lopen, en pas dan gaat het vooral om, jawel: geld.
Wat dat betreft zijn de Indiers weer wat realistischer van het begin af aan. Was het systeem niet zo vrouwonvriendelijk, dan zou er nog wat voor te zeggen zijn ook.
Ook ik zie om mij heen jonge Indiërs trouwen met westerse of Japanse vrouwen. Ze vertrekken en komen na 5 jaar met een buitenlands paspoort weer terug. Meestal zonder hun eega. (gescheiden dus) laten daar wel vaak 1 of meer kinderen achter. Ik vind datin dit topic daar best over gesproken mag worden.
T.o.m. Schreef:
——————————————————-
bla-bla-bla
Prof. dr. ir. mr. T.O.M. heeft gesproken. Bidt en kniel voor deze ware wetenschapper. Een hecht doorwrochte studie. Hulde, hulde, hulde. Daar kan het CBS nog een puntje aan zuigen. Eindelijk het enige ware intellect op dit forum. Eredoctoraten zullen Hem overspoelen. Heil T.O.M., Hij die de Waarheid bracht.
Neem er nog eentje met wat geestverruiming…
B)-
Goed zo Sundri, hopenlijk gaat het allemaal redelijk snel lukken! :-)
@ alle negatievelingen….Gelukkig komen scheidingen tussen nldse stellen niet zo vaak voor. 1 op 3 van deze liefdeshuwelijken gaan “maar” stuk toch. Gelukkig betalen ook al die vaders enorme allimentatie en hebben die alleenstaande moeders geen problemen en willen die vaders alle tijd met hun kinderen doorbrengen als de moeders niet kunnen. Gelukkig bestaan hier bijna geen gemengde gezinnen en sleutelkinderen! Hou toch op zeg met dat liefdeshuwelijk zo te idealiseren. Die liefde is ook bij veel nldse stellen soms snel over. Enige voordeel van dat scheiden is dat meestal de andere ouder niet zo ver weg woont. Al wil dat ook weer helemaal niks zeggen, daar de meeste vaderrs de kids nog amper zien na de scheiding en ook leuk bij andere vrouwen weer kinderen verwekken. Verdiep je eerst in een systeem ook voordat je een oordeel geeft over bv uithuwelijken. De meeste vrouwen hebben best een vinger in de pap en de inzet is vaak vele malen groter van beide partijen om een goed huwelijk te verkrijgen en te houden dan hier. Ook liefdeshuwelijken komen in India best voor. Mijn schoonouders sloten 40 jaar geleden al een liefdeshuwelijk en zo ken ik nog veel meer voorbeelden.
Riez, natuurlijk gaan huwelijken in nederland kapot. Maar de huwelijken tussen indiers en buitenlandse vrouwen hebben niets met liefde te maken. De indiase mannen willen maar ding, een buitenlandse vrouw om er financieel beter van te worden. Sundri en jij riez ben eens eerlijk zo'n man die jullie nou hebben, hadden jullie ook een kans gehad bij zo'n man in nederland?? Maar goed jullie verdienen niet beter als jullie denken dat hij op jullie valt, maar feit is dat bij de meeste stelletjes die ik ken in india de verhoudingen heel scheef liggen, de indier is meestal goed uitziend en de vrouw vaak veel te zwaar of een stuk ouder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?