hostel Varanasi

• kataraja

Rob, ben jij niet altijd grof en confronterend? Deze week maak je de meest simpathieke prikker (sundri) nog uit voor zwetser.

Nee Rob ik begrijp het niet eerst schrijf je “Ik heb geen tips voor een hotel aan de Ganges in Varanasi ” en in een latere reactie op die post schrijf je “De toegevoegde waarde van mijn opmerking is dat ik een goed alternatief biedt om in Varanasi te overnachten” nee Rob ik begrijp je niet! maar kom op word eens grof dan zal ik je laten zien wat echt grof is.

• JoyceS

Dit guesthouse is zeker aan te raden en je kunt er goed en veilig eten.

Je kunt ook een lunchbox bestellen die je bv mee neemt in de trein.

Ik ben in Varanasi geweest kort na de moesson en vond het heel erg

me vallen met de viezigheid. 3 dagen verblijf is wel genoeg vond ik.

Vooral de eerste dag is indrukwekkend.

• froukje

kees m,

ben jij in Varanasi geweest?

• kees m

zie 16-08-10 11.06 uur

• froukje

Sorry,ik had de stelling anders neer moeten zetten.Het was nu een vraag.

Wat ik eigenlijk bedoelde:jij bent er toch ook geweest?

Waarom zou een ander het niet met eigen ogen mogen/willen zien?!

• jjg

@ Rob en @ Kataraja,

sorry, maar aub niet julliie persoonlijk gemartel in mijn post aub? Jullie tips en adviezen lees ik graag en dank nogmaals. Het hotel van Rob waar hij heeft verbleven zie ik als tip.

@ Kees M : Je zal het geloven of niet, maar juist daarom wil ik graag naar Varanasi. Ik wil zelf beoordelen hoe goor of ranzig het is. IK wil India niet alleen bezoeken maar eigenlijk meer beleven. Mn nichtje zei die er 3 maand geweest is dat ze zich nog nooit zo levend had gevoeld als in die tijd in India. Vond ik wel een mooie quote.

Dank voor alle reacties!

• Sundri

Dank je (:P)

• Sundri

Doe gewoon waar je lekker zin in hebt. Dat doe ik ook en soms neem ik een goed advies over (destijds van Kataraja toen ik voor het eerst naar Tamil Nadu ging). Wat je wilt, laat je toch niet beïnvloeden door de reacties op het prikbord? Zou ik naar Varanasi willen, dan ging ik zeker. Ik ben er ook geweest, 2 dagen, en het is absoluut de moeite waard. Hoe lang je blijft, hangt van jezelf af. Er zijn in India plaatsen, waar ik maar kort bleef, omdat ik het echt nix vond, terwijl er andere plaatsen zijn waar ik keer op keer ben teruggekeerd. En hou je van stoffen, zoals ik, ze maken en verkopen in Varanasi prachtige zijden stoffen.

• kees m

Hallo Sundri,

Gelukkig verschillen mensen van mening.

Anders zaten we allemaal op n kluitje in Varanasi of zoals wij in Goa.

Maar voor ons echt geen Varanasi meer !!!

grjes Kees M

• sofie

Inderdaad Sundri, lekker zelf uitvinden. Ben er een paar jaar geleden 3 dagen geweest en dat was een week te weinig. Prima hotel, biertje, borreltje, veel gezien en zelf ontdekt. Ga er zeker nog een keer heen en dan langer.

In Varanasi vanalles gegeten, zelfs bij een kraampje op straat en niet ziek. Geslapen en gegeten in een 5 sterren hotel in Delhi en voedselvergiftiging opgelopen dus zeg het maar.

Neem de Westerse maatstaven niet mee naar een ander land dan heb je het nergens naar je zin.