Beste Jo,
Na 24 seconden begint die man aan zijn piemel te friemelen.
Kun je dat nog weg monteren?
Verder fraai, erg fraai filmpje.
Rob
Nee, dit is duidelijk geen lungi. Dit is een Zuid-Indiase dhoti, in Kannada pancha en in Tamil veshti (beide woorden uit het Sanskrit) genoemd.
Een niet Zuid-Indiase dhoti (ook gebruikelijk in Noord-Karnataka en Andhra Pradesh) wordt tussen de benen gebonden.
De stof van een zuidelijke dhoti / veshti is half zo lang of wordt eerst dubbelgevouwen. Een lungi is gekleurd. Soms aan één stuk of open (noordelijk). Een lungi is typisch huiskleding. Bij bepaalde Mohammadanen is een lungi, bijna altijd een blauwe, onderdeel van hun kleding.
Ik snap nog niet wat een piemel er mee te maken heeft. Die zit gewoon in de onderbroek.
“Ik snap nog niet wat een piemel er mee te maken heeft. Die zit gewoon in de onderbroek.”
Kannadiga,
Als je goed kijkt zit die man in dat filmpje aan z'n piemel te friemelen.
Dat is mijn observatie, heeft niets met een ‘dirty mind’ te maken.
Dat die piemel in een onderbroek zit is een vooronderstelling die je niet hard kunt maken.
Ter vergelijking:
Wij vragen ons al eeuwen af: dragen die Schotse mannen nu wel of niet een onderbroek onder hun Schotse rokje?
Maar nu dwaal ik af.
Waarom ik hierover begon is, omdat in veel culturen mannen ongegeneerd in het openbaar aan hun piemel zitten te friemelen.
Hier in Nederland zijn wij dat niet gewend.
Rob
ps Misschien heeft dat te maken met het merk onderbroeken.
Zelf draag ik meestal Jockey, overal in India in de betere winkels te koop.
Die zijn geschikt voor zowel links- als rechtsdragende mannen.
De Frenchie Vip zit wat strakker, die houdt de zandvlooitjes meer tegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?