Kathakali dansvoorstelling

• VideJo

In een ander draadje zei Rob, dat hij niet zat te wachten op het filmpje, waar ik hier op zinspeelde.

Wat is dit dan, Rob?

Ik kan me niet voorstellen, dat er twee mensen met dezelfde alias op dit forum kunnen zitten.

• Rob

Jo,

Ja, soms raak ik de draad kwijt.

Ga zo je filmpje bekijken.

Rob

• Rob

Jo,

Kannie vinden…

Rob

• VideJo

Nee, Rob, ik ben nog met de montage bezig. Duurt soms even. Heb meer dan een uur materiaal en dat moet dus veel korter worden. Als ik hem klaar heb, dan zet ik hem op Vimeo en dan plaats ik hier een link daar naar toe.

• Rob

Jo,

Rob was toch diegene die eigenlijk helemaal niet geinteresseerd was in die Kathakali?

Duurde hem allemaal veel te lang.

Dat was tijdens zijn tweede reis met Djoser door Zuid-India, als ik mij goed herinner.

Rob

Dagboekfragment 17 juli 18.00 (1994)

Volgens mijn gids zijn er iedere avond bij hotel Shanker folkloristische voorstellingen. Lijkt me wel leuk. De fiets doet het weer, dus ik erheen. Hotel Shanker blijkt zeer sjiek te zijn. Ik ben een uur te vroeg en drink eerst een kopje thee in de lounge.

Om zeven uur begint de voorstelling. De bezoekers laten het afweten. Met z'n vieren zitten we in een ruim zaaltje met gemakkelijke stoelen. De voorstelling is leuk, maar het enthousiasme ontbreekt af en toe zichtbaar. Het valt ook niet mee voor een lege zaal op te treden. Ze doen hun best.

• VideJo

Intussen hebben ze een eigen lokatie, die behoorlijk vol zat, toen wij er waren. En ik vond dat ze een vakkundig stukje werk neerlegden. Met sfeer.

• Rob

Jo,

Rob was even in de war.

Dat dagboekfragment ging over een folkloristische show in Kathmandu.

Rob

• VideJo

Ik heb eigenlijk niets nieuws te melden, maar ik zie de laatste dagen een onvolkomendheid p dit prikbord . . .

Als ik dit prikbord open, dan krijg ik een geheel wit scherm en daarin ontbreekt elke mogelijkheid om een nieuwe discussie te openen. Hebben jullie dat ook?

• Rob

Jo,

Ja, dat heb ik ook al een paar dagen.

Volgens mij is Peter met een nieuwe vormgeving bezig.

Of hij heeft onze IP nummers geblokkeerd…

Vanwege onnodig gezwets over een dansfilpmje, dansflipmje, dansfilmpje bedoel ik.

Rob

• VideJo

Nou, hier istie dan! Op Youtube.