Delhi airport

• Shirley

Je kan vragen op Schiphol of ze je bagage kunnen doorlabelen.

• KeesS

Ja Shirley, maar ze vliegt met Aeroflot naar Delhi en met een andere maatschappij naar Kahtmandu.

• LouisZ

Ik heb eens 12 uur, een hele nacht, op IGI moeten wachten op een vervolgvlucht naar Kathmandu. Waarna ik verder vloog met een andere airline. Ik werd bij aankomst apart genomen en mij werd verteld dat ik ergens opnieuw benaderd zou worden om mijn bagage te identificeren. Uiteindelijk kwamen ze een half uur voor inchecken hiervoor bij me. Een hoop stress, maar het klopte uiteindelijk allemaal wel.

Louis

• Michel Gijsman

graag zou ik informatie willen hebben wat ik zou kunnen doen tussen 11u s'ochtends en middenacht.

ik vlieg dan door richting bangkok.. zou het een optie zijn om een visum aan te vragen om de stad in te gaan of is er op t vliegveld mogelijkheid om te slapen??? gekke vraag misschien maar toch

• Shirley

Er is wel een lounche ergens, maar wat dat kost weet ik niet. Verder is er niets anders dan stoeltjes en is er niet veel te doen.

• KeesS

Tja we hebben ooit 9/10 uur daar 's nachts in transit gezeten na een vlucht uit Kathmandu, het was wel de oude situatie. Vooral veel zitten en wat slapen. Persoonlijk vind ik van 11.00 tot 24.00 uur wel erg lang om daar rond te hangen. Ik zou een visum nemen en lekker even de stad in. Old Delhi, Rode Fort. Er is genoeg te doen/zien. Bedenk wel dat je een visum van te voren moet aanvragen.