Ben wel benieuwd naar je ervaring met Aeroflot ook.
Ja hoor, ruim voldoende tijd. Ik ga zelf altijd uit van een minimale tussentijd van circa 4 tot 5 uur en daar zit jij dik boven. Bovendien zijn de vliegvelden (international en domestic) gemoderniseerd, waardoor alles veel sneller verloopt dan voorheen. De service is er nu vergelijkbaar met westeuropese vliegvelden.
Waanzinnig bedankt voor jullie (snelle) reacties! Voor mij wat makkelijker om mn keuze te maken. @Shirley: ik moet sowieso een visum hebben voor India, want na Nepal, ga ik naar Rajasthan. O, bedenk me nu ineens dat het misschien wel een single-entry ticket is wat je kunt krijgen… nja… Dat zoek ik nog wel even uit.
Nog een ander vraagje; Het ticket naar Nepal is op de site te vinden bij International flights, maar ik zag jullie iets zeggen over de verbinding tussen het domestic en international airport. Betekent dat, dat jullie denken dat er een kans is dat de vluchten naat Kathmandu vanaf het domestic airport vliegen? Ik kom er nl niet helemaal uit op de site. Maar dat zal misschien ook wel duidelijk worden als ik boek.
Groetjes, Linda
Btw Shiley; ik ben ook heel benieuwd. Het maakt me niet zo uit als ik een beroerde vlucht heb (al zal ik ook laten weten hoe dat was), maar ik hoop vooral dat ik niet neerstort!
Ik ben al niet dol op vliegen, en dan hoor ik ook nog eens allerlei enge verhalen over Aeroflot… Maar goed… Altijd nog veiliger dan in de auto zittten houd ik mezelf maar steeds voor! haha…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?