Khan Schreef:
——————————————————-
> geesje Schreef:
> ————————————————–
> —–
> >Khan, ook al kun je
> > het gemakkelijk opbrengen het gaat ook om het
> > principe dat de èèn voorgetrokken wordt. niet
> > netjes!(td)
>
> Onderhandelen staat altijd vrij, jouw probleem is
> echter gebrek aan kennis. Heeft absoluut niets met
> racisme te maken, wel alles met de wetten van de
> vrije markt B)
eh Khan, had ik niet ergens in een nog niet zover verleden een posting van jou gelezen omtrent dit onderwerp waarin je hebt gezegd dat je het niet okee vond dat er prijsverschil tussen Indiers en niet-Indiers zijn. Je zei letterlijk (en dat heb ik even gecheckt) ‘zou niet moeten’. dat was bij een onderwerp over kleding gepost door ene Annemarie.
en ik vraag me nog iets af; als jij dit soort dingen nu gezond ondernemerschap noemt of vrije markt wetten, hoe vind je het dan als een Nederlander plots voor toeristen uit Amerika de prijzen omhoog doet tot astronomische bedragen terwijl wij hier de normale prijs betalen? Is dat dan ook gezond ondernemerschap of toch maar niet? vind jij ook dat de Amerikaan in Nederland wel wat extra kan betalen of een Australier, Indier, Pakistaan?
en wat bedoel je met de wet van de vrije markt als de prijzen al vastgelegd zijn door Indiers voor ons? dan word je toch voor een voldongen feit gesteld…
en het heeft echt wel met discriminatie te maken want iemand met een blank uiterlijk betaalt automatisch meer dan iemand die donker is, hoe verklaar je anders de prijsverschillen?