bhang lassi

• Harm

ik ben nieuwsgierig naar dit drankje, is er iemand die het wel eens heeft gehad? en hoe was de ervaring(:P)

op een vakantie in turkije een mengsel gedronken van yoghurt en zout, heette dugh. ik vond er niks aan en het was ook niet lekker. ik weet dat ze dit ook drinken in india. wat is de reden daarvan want lekker is het beslist niet!

• erik

Als je veel zweet moet je je zouthuisgehalte op peil houden, dat kan op deze manier. Ik heb Indiers ook wel eens zout in hun bier zien gooien….

Bhangg lassi, dus me hash, weet ik niks van. Doe mij maar gewoon een biertje.

• Harm

ik hou meer van zoete lassi dus voor mij geen bier of savoury ones. dat van het zoutgehalte snap ik wel, alleen is het gewoon hardstikke vies om te drinken

is er nog iemand hier die bangh lassi heeft gedronken?

• surya

Ja mijn moeder, en die vond het hartstikke lekker. Maar boeiend is het niet, is gewoon lassi met een beetje slechte hash erin, zowiezo als je nederlands spul gewend bent stelt dat niet veel voor.

• Rob

Surya,

Ik heb weleens gelezen dat je voorzichtig moet zijn met Bhang Lassi, omdat het sterker werkt dan je denkt.

Zelf geen ervaring mee.

In Jaisalmer, vlak bij de entrance van het fort is een Bhang Lassi shop.

Volgens mij een van de weinigen in India.

Rob

• Harm

surya Schreef:

——————————————————-

> Ja mijn moeder, en die vond het hartstikke lekker.

> Maar boeiend is het niet, is gewoon lassi met een

> beetje slechte hash erin, zowiezo als je

> nederlands spul gewend bent stelt dat niet veel

> voor.

haha, je moeder? ik ben het niet van plan om te gaan drinken, bangh lassi. ik was alleen nieuwsgierig naar de mensen die er ervaring mee hebben. volgens mij moet je altijd uitkijken met drugs. het kan verkeerd vallen.

• peter dhengelsma

Ik vind bang lassi best wel lekker heb het wel eens in varansi gehad, leuk dat je weer terug bent harm (take2), hihi jou schrijfstijl en manier van vragen en antwoorden verraden je, it has take2 written al over!!!

• Harm

peter, ik ben echt 100% harm(loos), niet ene take2 waar je me voor aanziet. ken die vent (of is het een vrouwspersoon?) ook niet. misschien moet ik even wat reacties gaan doorlezen want als jij zegt dat mijn schrijfstijl daar op lijkt!

neuh, ik ga geen bang proberen

veel te gevaarlijk! wie heeft er nou zin in een bad trip

• surya

eten kan ook heel verkeerd vallen, en je kan ook verkeerd de weg oplopen etc

als je het niet wilt doen waarom wil je het dan weten

• MariekeH

Ik geloof niet dat deze Harm Take2 is, want Harm stelt een korte, bondige vraag…