Nou, valt reuze mee Sundri
http://www.tarapalacedelhi.com/Rooms.aspx
Eril,
Minstens 4 a 5 maal zo duur dan de hotels in Paharganj.
Maakt voor mij nogal verschil in wel of geen gratis bewaarservice.
Ook de periode, 1 week of 4 weken maakt voor mij verschil.
Waar ik mij aan stoor bij dit soort vragen is dat mensen die het zich kunnen permitteren om reizen naar verre oorden te maken verwachten dat alles daar gratis is.
Rob
Sundri,
Ik heb geen idee of en wat Amax Inn voor bagageopslag vraagt.
Tien roepie was zomaar een slag in de lucht.
En dat snuffelen in je bagage van die jonkies is pure nieuwsgierigheid, daar zit ik niet mee.
Ik ben in India nog nooit iets uit mijn bagage kwijtgeraakt.
Wat ik bedoel is dat gratis bagageopslag in verhouding moet staan met het aantal nachten dat je ergens logeert en de prijs die je daar voor betaald.
Gratis is nooit echt gratis, maar een service die bij de prijs in kan zitten.
Een opmerking van Anita dat het “nogal op kan lopen” zegt mij niets als ik niet weet hoeveel, et cetera.
Hoe completer de vraag, hoe beter de antwoorden.
Vandaar dat ik regelmatig wedervragen stel ter vraagverheldering.
Daar heb ik voor doorgeleerd.
Rob
Rob, tuurlijk goed om door te vragen. Is de enige manier om een goed antwoord te kunnen geven of krijgen.
Maar wat ik sowieso niet snap, is dat sommige mensen denken dat het “normaal” is om niet te betalen voor een service die verleend wordt. Kijk, diezelfde cloackroom (waar ze het hier over hebben) zou het hotel kunnen inrichten als hotelkamer, dat levert dan toch ook geld op? Ook in NL doet de professional niets voor niets, tenzij die er voor kiest om vrijwilligerswerk te doen. Een hotel doet nu eenmaal geen vrijwilligerswerk, dus die wil óf geld zien voor de opslag van bagage óf vraagt om een minimum verblijf (en verblijfskosten) om uit de kosten te komen en geld te verdienen.
En zoals Khan ook al opmerkt, zou het best kunnen dat een hotel helemaal geen zin heeft om weken lang bagage van allerlei afwezige hotelgasten op te slaan.
Ook heb je gelijk, als je zegt, dat opslag van bagage risico's met zich meebrengt. Je kunt moeilijk verwachten, dat een hotel die risico's draagt, tenzij je daar voor betaalt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?