Maar, voordeel van Amax Inn is wel, dat de medewerkers er zeer betrouwbaar zijn. Daar heb ik zeer goede ervaringen mee! Dus volgens mij kun je daar met gerust hart je bagage “stallen”. Dat ze daar geld voor vragen, lijkt mij niet meer dan normaal. Een hotel is tenslotte geen opslagbedrijf, maar een serviceverlener en dat doen ze terecht niet voor niets.
Overigens, Rob, ben ik dezelfde mening toegedaan. M'n winterkleding laat ik thuis. Dan maar even kort kou lijden op weg naar en terug van het vliegveld. Gewoon een fleecevest aan, die je op reis ook als kussentje kan gebruiken en op m'n Teva's (een soort Jezussandalen als sommigen dat nog niet wisten), maar dan met sokken aan. Bergschoenen gaan alleen mee, als ik de bergen in ga; in mijn geval vaak Kashmir, maar dat ga ik in de winter niet doen. Veel te koud. De bergschoenen gaan dus alleen 's zomers mee.
In mijn ogen is het van belang om zo licht mogelijk te reizen. Grammen tellen dus en daar valt winterkleding niet onder. Dat maakt het reizen zoveel makkelijker en per slot van rekening, wat heb je nou nodig in India: 1 stel kleding aan, 1 stel in de was en 1 stel schoon. Dat is alles. En ben je wat vergeten of heb je meer nodig, dan koop je dat in India. Voor de kosten hoef je dat niet te laten.