Indiase Barbie-pop

• kataraja

Lieve Sundri, als ik jou relaas over die barbipop lees krijg ik een dubbelgevoel, ten eerste heb ik medelijden met je dat je geen barbi kreeg van je ouders, en dat je jalours op je nichtjes was, dat heeft toch wel een impact op je gehad, want je weet het nu nog. Maar zoals Johan Cruyff al zei, elk nadeel heb zijn voordeel. Je maakte kleertjes voor je roze nep pop, en je doet dat nu voor je zelf. Als je wel een Barbi had gehad had je nooit kleertjes gemaakt voor je nep pop en mischien wel nooit geleerd kleren voor je zelf te maken, en je had je dus niet ontwikkeld als de Sundri die je nu bent, en een een grijze mus geworden die de kleren van de hanger koopt. Alles toch nog goed gekomen, mischien wel dank zei de barbi pop die je nooit had.(tu)

• Sundri

Ik was toch wel kleren gaan maken, hoor. En nee, ik was absoluut niet zielig ofzo, maar sommige dingen maken gewoon indruk in je leven en de Barbiepop was er één van. Nu zou ik makkelijk een Barbiepop kunnen kopen, maar toch doe ik dat niet… hoewel, nu ik hier op het forum die foto's heb gezien van die mooie Indiase Barbiepoppen… (:D

Kleren zou ik sowieso zijn gaan maken. M'n hele leven al heb ik totaal geen interesse in zogenoemde “mode” gehad. Altijd had ik iets in m'n hoofd, dan zocht ik dat in winkels en vond nooit wat ik zocht. Daarom kocht ik al vroeg stoffen om zelf te maken wat ik in m'n hoofd had en nog steeds heb. Je kunt je vast wel voorstellen, dat toen ik voor het eerst in India kwam, ik bij wijze van spreken kwijlend langs al die stoffenwinkels liep met al die prachtige stoffen. Nog niet één keer ben ik uit India vertrokken zonder stoffen. Soms neem ik me voor om nu maar geen stoffen mee te nemen, omdat ik eigenlijk voorlopig wel genoeg heb. Maar nee, dat gaat me dus nooit lukken, daarvoor zijn al die stoffen te mooi. :P

• Take2

Gaaf!!!!!!