Indiase Barbie-pop

• peter

Beste take, moet je even een prive bericht naar Rob sturen, die spaart barbie's. Hij is alleen nog opzoek naar een kleine ambassador waar hij zijn indiase barbie in kan zetten!!!

• Take2

?? Is dit een flauwe grap ofzo?

• Sundri

Is geen grap, Rob verzamelt Indiase poppen. Of hij ook Barbiepoppen verzamelt, weet ik niet. In ieder geval wel van die poppen uit Rajasthan; daarvan heeft hij wel eens een foto op deze site geplaatst.

• Ineke M

Tja, dat is m.i. toch iets heel anders als Barbies…???

Ineke

• Rob

Ineke,

Als jongetje speelde ik graag met de barbiepop van mijn zus.

Deed ook aan touwtje springen, hield niet van voetballen.

Voor sinterklaas kreeg ik dan voor straf een cowboyhoed en schietpistooltjes.

In plaats van een Barby met sluier en sari.

Sindsdien durf ik geen barbiepop meer aan te raken.

Rob

• Rob

Sundri,

Ja, die verzamel ik, heb er een stuk of 25.

Ik ben nog opzoek naar zo'n maharadja hemelbed voor hun.

Dan slapen ze rustiger, denk ik, ze hangen nu allemaal aan mijn schoorsteen.

Rob

• Sundri

Misschien kun je zelf zo'n bedje maken. Ik denk dat ik dat zou doen (:D. D.w.z. ik ben niet zo handig met zagen en timmeren, dat zou ik laten doen, maar die stofjes eromheen maken. Ja, dat is wel iets voor mij. Indiase stofjes genoeg, maarre Groningen is nogal ver weg he… Parijs is, geloof ik, dichter bij (:P)

• Take2

Rob, wat leuk dat je al die poppen verzamelt.

Plaats nog eens een fotootje hier dan kan ik ze ook bewonderen!

Maar Barbie of geen echte Barbie > doet het er toe? Ik denk dat iedereen wel weet dat die Indiase (Barbie) poppen eruit zien als Barbies….vandaar dat ik ze zo noem :-)

• Rob

• Ineke M

Hoi Rob,

Ik mocht geen Barbies omdat ze opvoedkundig niet helemaal zouden kloppen(??), dus kreeg ik gewone poppen en poppenwagens….nooit mee gespeeld!

Heb nu een dochter die Barbies verzamelt.

Denk dat het tijd wordt dat ook jij aan zo'n verzameling begint i.p.v. de Indian puppets (want dat is dan toch maar surrogaat?).

groetjes,

Ineke