Hoi allemaal. Wij zijn van plan om 1,5 jaar weg te blijven en kregen vandaag onze visa binnen… en tot onze grote schrik….. 2 maanden. wat niet eens twee maanden waren en ook nog erschillende data. Mijn vriendin kan tot 16/11 en ik tot 2/11!!! die lui zijn echt knettergek!!! Wij hebben een retour gekocht van een maand en zouden die laten verlopen. Ikke bellen… geen speld tussen te krijgen.. En wel 65 euro betalen he. Maar ook voor mensen die een enkeltje kopen zeggen ze dat je max 2 / 3 maanden krijgt. Dat alleen bv zaken mensen / werkenden die kunnen aantonenen dat ze een langer visum nodig hebben een visum krijgen voor 6 maanden. Ik heb enekele keren gebeld, ook over de afgifte datum en afverschillende af loop datums.. Werd 2 keer met een kluitje in het riet gestuurd en kreeg het advies om dan de visa nog maar een aangetekend terug te sturen om de afloop data nogmaals te bekijken. Zekerheid om ze recht te trekken konden ze me niet geven. Toen ik vervolgens vertelde dat we de 25ste september vertrekken en daar dus geen tijd voor hebben… zei meneer tja het is niet anders!! Dus er is ons veel geld door de neus geboord. Plus dat als ik geweten had .. was ik persoonlijk langsgekomen om in een dag de visa te regelen i.p.v. over de post, wat ook meer als een week duurde waardoor onze visa al op de 18de ingaan en we de 25 ste vertrekken en er dus 2/ 11 alweer uit moeten. bbbrrr ik ben echt hellig. Ik denk dat we in india maar bij de douane naar de immigratie moeten om evt wat gedaan te krijgen en anders india uit.. nieuw visum in nepal ofzo aanvragen en dan kijken of we voor langer kunnnen…