Roepies wisselen

• Annemarie

Kan ik voor mijn vertrek al roepies wisselen in Nederland?

En als ik bij vertrek uit India nog geld over heb mag ik dat dan uitvoeren?

Ineke, Rob, Bob hoeven niet te reageren :-)

• herna

Zal wel een (misplaatse) grap zijn dat een aantal mensen niet meer op jouw berichten hoeven te reageren.

De webmaster van deze pagina maakt uit wie en wat er geplaatst wordt. Jij dus niet!

Advies: koop een Lonely Planet en ga daar eens in lezen. Daar staan alle antwoorden op jouw vragen in.

• kees m

Annemarie,

Ben je nog nooit buiten je DORP geweest of zo.!!!!

blijf lekker hier

Lezen,lezen en inlezen.

Ik denk dat India echt niets voor jouw is.

Wat n vragen(domme)

of wil je bewust mensen uitlokken

Ik trap er voor de laatste keer in

grjes kees m

• Annemarie

Als je niks wilt zeggen reageer dan niet.

Ik vraag alleen maar of je roepies hier kunt wisselen of dat het in India moet. Tevens of je ze ook bij vertrek weer moet omwisselen omdat het misschien een beschermde valuta is.

Geef antwoord op die vraag of donder anders gewoon op - zeikstraal

• Annemarie

Precies Herna; dat bepaald altijd nog de webmaster wie hier mag zijn of wie juist niet. Aangezien ik niks verkeerd doe hier op het forum zie ik niet in waarom ik geen berichten mag plaatsen. En als mijn berichten dan zo slecht zijn…waarom heeft de webmaster of moderator de berichten dan niet verwijderd?

Als je er zo mee zit dan stuur je toch hun ff een mailtje joh?

Doe dat vooral - ik zit er niet mee :-)

En als je het niet erg vind; zou je mijn vraag over roepies ook nog even willen beantwoorden? Zo niet - hou je gemekker dan voor je en reageer dan niet!

Ja heeeey, zeg - de LP lezen en dan alle vragen beantwoord zien > nou, dat geldt dus dan voor iedereen hier die vragen heeft toch?

Zeg je dat ook tegen hun :-)?

En nee, het is zeker geen misplaatste grap > mensen die hebben gezegd dat ze niet willen reageren hoeven dat dus niet te doen. Geen probleem.

Nogmaals, ik vraag gewoon HIER hoe het zit met roepies en emmer verder niet over andere zaken die er niet toe doen > als jullie dat wel willen ga dan ff naar mijn andere topics en spui daar ff je gal- daar waar het wel thuishoort!

Voor nu; de roepies.

• Maarten

Annemarie,

Het beste kan je als je geland bent bij een geldautomaat (ATM) roepies pinnen.

(probeer ook de Zoeken- functie eens).

Roepies die je over hebt mag je uitvoeren. Leuk voor het plakboek.

Ik zou thuis wel handen blijven wassen na het inplakken. :-)

• Annemarie

Thanks! :-)

• Tom

Dat is inderdaad een gouden tip: handen wassen na het inplakken van de rs notes.

Nu wordt me langzaam duidelijk waarom ik zoveel last had van spuitpoep in India. Het kwam namelijk geregeld voor dat ik rs biljetjes in mijn handen had gehad, om daarna wat te nuttigen (had ermee betaald namelijk: met een of meer rs biljetjes, en toen me handen niet gewassen, maar wel het gekochte genuttigd).

Zo leer je nog eens wat.

• Maarten

Ja Tom, die Kip Tandoori is om je vingers bij af te likken.

Heb jij nog roepies thuis liggen?

• San

Bij aankomst op de airport wisselen wij euros voor roepies om in ieder geval de eerste dagen door te komen. Je kunt dan kijken waar de koers het meest gunstig is. Het is niet nodig om het in Nederland te regelen. Je mag geloof ik een beperkte hoeveelheid roepies uitvoeren, geen idee hoeveel.

Wanneer ga je naar India?