Kan ik voor mijn vertrek al roepies wisselen in Nederland?
En als ik bij vertrek uit India nog geld over heb mag ik dat dan uitvoeren?
Ineke, Rob, Bob hoeven niet te reageren :-)
Precies Herna; dat bepaald altijd nog de webmaster wie hier mag zijn of wie juist niet. Aangezien ik niks verkeerd doe hier op het forum zie ik niet in waarom ik geen berichten mag plaatsen. En als mijn berichten dan zo slecht zijn…waarom heeft de webmaster of moderator de berichten dan niet verwijderd?
Als je er zo mee zit dan stuur je toch hun ff een mailtje joh?
Doe dat vooral - ik zit er niet mee :-)
En als je het niet erg vind; zou je mijn vraag over roepies ook nog even willen beantwoorden? Zo niet - hou je gemekker dan voor je en reageer dan niet!
Ja heeeey, zeg - de LP lezen en dan alle vragen beantwoord zien > nou, dat geldt dus dan voor iedereen hier die vragen heeft toch?
Zeg je dat ook tegen hun :-)?
En nee, het is zeker geen misplaatste grap > mensen die hebben gezegd dat ze niet willen reageren hoeven dat dus niet te doen. Geen probleem.
Nogmaals, ik vraag gewoon HIER hoe het zit met roepies en emmer verder niet over andere zaken die er niet toe doen > als jullie dat wel willen ga dan ff naar mijn andere topics en spui daar ff je gal- daar waar het wel thuishoort!
Voor nu; de roepies.
Dat is inderdaad een gouden tip: handen wassen na het inplakken van de rs notes.
Nu wordt me langzaam duidelijk waarom ik zoveel last had van spuitpoep in India. Het kwam namelijk geregeld voor dat ik rs biljetjes in mijn handen had gehad, om daarna wat te nuttigen (had ermee betaald namelijk: met een of meer rs biljetjes, en toen me handen niet gewassen, maar wel het gekochte genuttigd).
Zo leer je nog eens wat.
Bij aankomst op de airport wisselen wij euros voor roepies om in ieder geval de eerste dagen door te komen. Je kunt dan kijken waar de koers het meest gunstig is. Het is niet nodig om het in Nederland te regelen. Je mag geloof ik een beperkte hoeveelheid roepies uitvoeren, geen idee hoeveel.
Wanneer ga je naar India?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?