enkele reis india

• Rob

Van Groningen naar Parijs:

• KeesS

Rob, ik heb geen idee of de Thalys tot/van Groningen rijdt. Ik ga wel vaak naar Leeuwarden maar dan heb ik een gewone trein. Dus dat zal ook wel gelden voor Groningenis. Het is toch geen smalspoor mee naar Groningen toe? Even geleden heb ik begrepen dat je vanuit het Noorden des lands ook goed kunt vertrekken van Hamburg en Bremen, maar heb daar verder geen idee van. Voor ons blijft Amsterdam Airport of Dusseldorf nog de beste vertrekplek. Kees

• Shirley de Munnik

Hoi KeesS

Ten eerste doe ik niet populair, maar reageer ik op Sander die dacht dat een enkele reis voor 430,= goedkoop was. Ik liet hem weten dat je voor dat bedrag ook aan een retourtje kunt komen.

Ten tweede ben ik al een behoorlijk tijdje aan het googlen voor tickets naar Delhi en was KLM steeds een van de duurste. Deze is pas heel recent in de aanbieding bij KLM en Northwest. En geloof, me, ik heb best wat ervaring met zoeken naar de goedkoopste en ideaalste tickets.

• KeesS

Dat geloof ik best, maar de route brussel/amsterdam/delhi (en een stuk met de trein bestaat al heel lang). De vliegprijzen wijzigen soms per uur, oa ervaring met finnair. Het vervelende is dat je soms heel lang moet zoeken. Zo stond er vanmorgen een ticket naar Tokio voor rond de 250 euro bij cheaptickets, ik kon hem alleen niet vinden. Zie ook weer de info van riez.

• Jo

Idd als je in Amsterdam instapt verspeel je het recht op je ticketprijs Brussel Amsterdam. Je gehele ticket komt te vervallen. Als je mazzel hebt wordt het reeds betaalde verrekend, doch als ze kwaad willen dan hang je aan dubbele ticket kosten. 1* voor het Brussel Amsterdam traject wat komt te vervallen omdat je niet in Brussel bent ingestpat. 2* De kosten voor een nieuwe ticket Amsterdam India. Het is zo krom als wat….

Wel kan je bij aankomst in Amsterdam besluiten om geen gebruik te maken van het treinkaartje of het wel te gebruiken en ergens onder weg uit te stappen.

Deze regel is destijds ingevoerd omdat er veel vanaf Duistland werd gevlogen met als tussenstop Amsterdam. Men boekte de ticket en stapte gewoon in Amsterdam in…Nogmaals deze branche hanteerd maffe regels.

• Rob

Moi Kees,

We hebben het hier niet over goedkoop vliegen naar Tokio.

Dat ligt niet in India, voor zover ik weet.

Rob

http://www.ixigo.com/

• Ed

Hoi Sander,

Hiermee kun je problemen krijgen als je instapt bij de vlucht naar India. In Parijs hebben ze mij een keer tegengehouden en vroegen me om een retourbewijs. Ik had net zoals jij een apart heenreis ticket geboekt. Ik moest vervolgens in de business lounge mijn retourticket bewijs uitprinten. Zonder dat kwam ik niet op de vlucht. Bij aankomst heb je waarschijnlijk minder last ervan.

Groeten,

Ed

• erik

Dat ligt dan echt aan de Fransen, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een probleem is.

• Nestor-F

Klopt. Is ook echt niet nodig.