enkele reis india

• Jo

Retour ticket naar Delhi 404 eu incl annuleringsverzekering!

Vertrek van Brussel naar Amsterdam per KLM naar Delhi van 1 tim 30 oktober as.

via Govolo.nl

Als ik dit niet mag vermelden dan hoor ik het wel!

• Jo

Nog even ter aanvulling ; vertrektijd vanaf Brussels is wel al om 8.15. Bij aankomst vanaf Delhi in Amsterdam kun je een treinticket afhalen naar Brussel dit zit bij de prijs inbegrepen.

• Shirley de Munnik

klopt helemaal jo

• herna

Shirley,bedankt voor de tip. Je had ook voor 450 reuro naar Kathmandu kunnen vliegen met 2 uur overstap in delhi. vertrek vanaf Heathrow. Misschien kun je het nog veranderen.

• Shirley de Munnik

Nee ik vind het goed zo, ik wil toch nog wat boodschappen op de Pahar Ganj en Connought market doen…

• willem

net gekeken , ik wil op 28-8 vertr voor zo,n 3 weken ,wel vreemd scheelt zo,n 325 met vertrek Adam ….

Je kan zeker niet gewoon in Amsterdam opstappen neem ik aan ,om nou om 5.00 al op Brussel te moeten zijn ….of een hotel nemen maar die zijn ook niet al te goekoop in de buurt van het vliegveld.

• Shirley de Munnik

Ja, vanaf A´dam vertrekken is een heel stuk duurder.

Nee je mag niet in A´dam opstappen, had ik ook gevraagd…Wel uitstappen. Maf maar waar! Heeft te maken met vliegtax wat Nederland wel heft en landen om ons heen niet. Is gisteren zelfs in journaal geweest.

Maar ja, als je graag wilt en ook nog goedkoop, moet je er iets voor over hebben. Hotel in Zaventum heb je al voor € 50,- voor 2 personen, op 10 km afstand van ´t vliegveld (had ik ook al onderzocht).

Ik heb het geluk dat mijn oudste zoon me wil brengen. Geef ik hem liever die € 50,- voor de benzine.

• Willem

Bij http://www.globaltravelmarket.co.uk/flights.php is dezelfde reis €252.– Maar dan heb je geen treinkaartje van Schiphol naar Rotterdam.

• KeesS

Het retourtje waar jij het over hebt bestaat al heel lang dus daar hoeven we niet zo populair over te doen. Dat je zelfs in Amsterdam mag uitstappen is al lang bekend dus niets bijzonders. Het treinkaartje is waarschijnlijk tot Antwerpen of Brussel dus ook gewoon, dat je in Rotterdam uitstapt is een ander verhaal. Bij de kosten van het het ticket komen ook de reiskosten naar Brussel en eventueel een hotel erbij. Met het vliegen en onderweg een traject niet geheel afleggen kan je ook een hoop geld kosten. In de telegraaf heeft een tijd geleden een artikel gestaan van iemand die een ticket had brussel/amsterdam.delhi. Daar zat ook een treinticket bij. Hij is met de auto naar amsterdam gegaan i endaar ingechecht. Kreeg mooi een rekening voor een duurder ticket.

• Rob

Beste Kees,

Rijdt de Thalys inmiddels ook vanaf Groningen?

Of moet ik nog steeds op de fiets naar Brussel en/of Dortmund voor goedkope kaartjes?

Rob