enkele reis india

• sander

hoi Hoi.

ik vraag mij af..

mag je met een one way ticket india in?

ik zie namelijk dat vliegen met BMI.. een enkele reis een stuk goedkoper is .. nl. 430 euro..

grt sander

• erik

Geen probleem, boek je ticket en goeie reis :)

• surya

niet echt goedkoop

ik vloog enkel 350 dat isnog duur

\retour nu 400 incl agstravel.nl

• Nestor-F

Zolang je visum geldig is zal niemand je vragen stellen als je India binnenkomt of verlaat op wat voor manier dan ook. Je kan binnen de visumperiode zelfs vele malen India verlaten en binnenkomen.

Je genoemde bedrag enkele reis is mijns inziens wel aan de hoge kant. Doe eens goed zoeken op Internet, 100 euro minder moet kunnen.

• Shirley de Munnik

Ik betaalde 2 dagen geleden 420,- voor ee retourtje van Brussel-A'dam- Delhi en terug (mag ik zelfs in A'dam uitstappen en er zit een treinkaartje terug naar R'dam met de Thalys bij inbegrepen! Ik ga 4 weken.

• willem

Bij wie was dat dan Shirley ?

• sander

bedankt voor alle reacties . We hebben al geboekt< aiaiai>… 1200 euro voor 2 tickets… aan de dure kant, maar ach… we vliegen nu met british airways.

We gaan voor onbepaalde tijd weg en eerst zouden we ook nog 2 maanden naar peru.. die zijn geschrapt en dat scheelt ons al 4000 a 5000 euro. Dan is die 1200 euro voor die tickets al snel terug verdiend.

grt sander

• roy

shirly ik zou ook graag willen weten bij wie en waar heb je geboekt.

• Shirley de Munnik

Ik mag hier eigenlijk geen reclame maken. Hoop maar dat dit antwoord dus geplaatst wordt.

Ik vlieg Brussel/A´dam/Delhi met KLM

en terug Delhi-A´dam/Brussel met KLM, maar ik mag in A´dam uitstappen en Thalys treinkaartje is inbegrepen terug naar R´dam. Northwest heeft dezelfde ongeveer prijs. Periode dat ik ga is 29 juni t-m 26 juli.

• Shirley de Munnik

Bovendien reis ik van Delhi door naar Nepal op 30 juni en terug naar Delhi op 24 juli. Die ticket kost online bij JetLite 148,- pp