Yep!
Daar is ‘Kann’ met de wijze worden….!-)
Ik denk eerlijk gezegd dat er een heel eng groepje (vnl.) Pakistanen in Engeland wordt gevoed. Het lijkt of ze hun verstand verloren hebben, om welk doel dan ook. Het heeft toch al lang niets meer met geloof te maken jongens.
In Engeland zaten ook de mensen die met vloeibare bommen vliegtuigen wilden opblazen. Daarom mogen we nu geen blikje cola of beetje water mee het vliegtuig in nemen.
Ik heb alleen nooit goed kunnen begrijpen welke redenen zulke acties heiligen. Misschien moeten ze iets aan hun PR doen, om dit duidelijk te maken.
Maar hier ligt hun prioriteit niet.
Grootste vraag: hoe kan deze idioterie gestopt worden? Als de Pakistaanse regering mee wil werken, reikt hun macht tot in Engeland? Want ik denk dat daar het kwaad zit.
Echt verschrikkelijk. Hoe kunnen mensen zo gek gemaakt zijn om dit te doen.
Beste Farshad,
Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je het nieuws actueel volgt, maar wat je doet is proberen weg te draaien van de waarheid door te zeggen dat het niet gaat om mosleims tegenover hindoes etc…werkelijk onzin.
India heeft nooit een aanval gepleegd op buurlanden of welk land dan ook. Daarentegen is India door de eeuwen heen door landen bezet geweest en hebben diverse religies waaronder moslims hoofdzakelijk getracht het hidoeisme te elimineren. (boeken etc. te verbranden) Dit is ook de achtergrond van enkele familienamen die de boeken uit het hoofd hadden geleerd.
Hindoes hebben nooit een aanval in Pak. of deelgebied daarvan gepleegd, zij hebben zich wel moeten verdedigen.
Deze kwestie is puur een moslimkwestie die koste wat het kost de hindoes pijn willen doen. Maar de hindoes hebben een groot incasseringsvermogen en zullen alleen sterker uitkomen. Zeggen dat het jou niets uitmaakt is erg naief.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?