mumbai terrorist strike

• Khan

erik schreef:

>

> Khan, ik begrijp je reactie niet helemaal geloof ik. Die

> militair zegt dat het Pakistanen waren. Ze hebben er minimal

> een levend gepakt, dus wellicht kan hij het weten. Ik hoop,

> ook als het zo is, dat de toenadering van de laatste jaren

> niet verstoord wordt door deze aanslagen.

Zolang het geen lui van het pakistaanse leger zijn die door pakistan die kant opgestuurd zijn lijkt me niet dat een militair conflict India/Pakistan in het verschiet ligt, dat wil ik er maar mee zeggen.

• erik

O.K. Dan begrijpen we elkaar weer :)

• Kannadiga

Khan schreef:

>

> Zolang het geen lui van het pakistaanse leger zijn die door

> pakistan die kant opgestuurd zijn lijkt me niet dat een

> militair conflict India/Pakistan in het verschiet ligt, dat

> wil ik er maar mee zeggen.

Dat doen ze niet. Dan kunnen ze het geld van de USA helemaal vergeten.

Ze pakken er een op en tonen hem aan de USA. “Kijk we hebben er een”.

De kampen worden verder ongemoeid gelaten. Men vergeet dat de Taliban vanaf het begin een Pakistaans produkt is.

Enkele beelden uit Karachi:

http://www.youtube.com/watch?v=4LphuoeXXHc

• Katrien

ssjonge jonge meteen een negatief reisadvies voor bombay……

• Farshad

>Kannadiga:

>Enkele beelden uit Karachi:

>www.youtube.com/watch?v=4LphuoeXXHc

Wat is dit voor onzinnige propaganda filmpje?????

Natuurlijk is dat niet te ontkennen dat er Islamitische fundamentalisten in Pakistan rondlopen die de massa voor de gek weten te houden en in dit soort demonstraties (waar we in dit geval de aanleiding van niet weten!!!) gekke leuzens weten uit te lokken. Maar deze vertegenwoordigen heel Pakistan, de overheid en het leger niet!!

Ik moest denken aan Wilders poging om een anti-Islamitische filmpje te maken!! (en het werd een goedkope propaganda filmpje!-)

In dit filmpje zijn het namelijk ook losse beelden die uit het concept zijn gehaald en bij elkaar zijn geplakt om een gemanipuleerd filmpje te produceren waarin de toeschouwer zou moeten denken dat Iedereen uit Pakistan (incl. het leger) uit is om Jihad te voeren tegen India om Kashmir deel te maken van Pakistan!!!

Wat een onzin…!!!!….. Wat een goedkope manier om haat te zaaien!

• Mumbai-girl

Volgende week vlieg ik naar Mumbai, is dat wel safe? En waar is het verstandig om te verblijven? Nee, niet de Taj Mahal.

Is Sea Shore wel ok?

• mitmig

Beste bombay miesje, ik denk als jij volgende week naar coloba gaat dat dit de veiligste plek in India is. Veel plezier!

• marten

als er geen religies waren in de wereld was het misschien nog wel erger…………………………………..Stejar

• willem

> als er geen religies waren in de wereld was het misschien nog wel erger

Als men dat is uit kon proberen alle religie de wereld uit voor 25 jaar en dan eens kijken …. helaas niet uitvoerbaar .

• Kannadiga

Religie werkt vaak als katalysator. Het kan mensen inspireren om een nog beter mens te worden of juist om geweld te gebruiken omdat men in een boek gelooft waar dat gepredikt wordt.

Gevaarlijk wordt het als je denkt de enige waarheid te hebben en die aan anderen over moet dragen.

Ook politieke stromingen met dat gehalte (communisme / maoisme en fascisme / nazisme) kunnen net zo gevaarlijk als gewelddadig zijn.