mumbai terrorist strike

• surya

http://timesofindia.indiatimes.com/Terrorists_strike_Mumbai_16_dead_many_hurt/articleshow/3761410.cms

• Farshad

Het is zo treurig wat er allemaal gaande is…!!!!

Meer dan 80 mensen gedood!!!!!!!!

Het brand op de top van Taj Hotel doet me denken aan twin tower en 11 september…en het Buddhabeeld dat in Afghanistan werd opgeblazen

Haat neemt steeds meer plaats in de wereld!!!

Dat is zoooo jammer!

• Shirley de Munnik

en ook al even niet meer naar thailand…..

• mitmig

Nix aan de hand in thailand, alleen beetje moeilijk binnen te komen of vertrekken!!

• Kannadiga

Dit is heel erg. Mumbai is al heel vaak slachtoffer van islamitische terreur.

De centrale regering doet niets. Allerlei radicale islamitische organisaties hebben de vrije hand. Na elke aanslag wordt er gezegd blijf kalm en men gaat verder tot de orde van de dag.

• mitmig

Kannadiga, radicale moslims, radiacal hindoes, en ultra rechtse christenen allemaal de zelfde shit, afschaffen die geloven, De meeste ellende in de wereld word veroorzaakt door religies!!!

• Farshad

Het gaat niet om Moslims tegenover Hindoe of Sikhs tgenover Hindoes of Hindoes tegenover de twee anderen…

Waar we in deze tijd mee te maken hebben (over de hele wereld, overigens) zijn de beestachtige mensen die onder mom van religie kwaad verrichten.

En men (onder de leiding van politici en media) is dom genoeg om dat van ze aan te nemen en daardoor is men dus medeverantwoordelijk voor het zaaien van meer haat in de wereld!!

Jammer!

• erik

Volgens een hoge Indiase militaire leider (de man die de acties in Mumbai nu leidt) zijn het Pakistanen die deze aanslag hebben gepleegd. Waar of niet, een nieuwe serieus conflict ligt op de loer. Alle wijsheid toegewenst aan de hoge heren in Islamabad en Delhi!

• Khan

erik schreef:

>

> Volgens een hoge Indiase militaire leider (de man die de

> acties in Mumbai nu leidt) zijn het Pakistanen die deze

> aanslag hebben gepleegd. Waar of niet, een nieuwe serieus

> conflict ligt op de loer. Alle wijsheid toegewenst aan de

> hoge heren in Islamabad en Delhi!

Hoezo? Pakistan is toch bondgenoot van US bij de war on terror? En trouwens, dit zijn niet de eerste terroristen die van over de grens naar India komen (en ook niet de laasten, zo vermoed ik).

• erik

Khan, ik begrijp je reactie niet helemaal geloof ik. Die militair zegt dat het Pakistanen waren. Ze hebben er minimal een levend gepakt, dus wellicht kan hij het weten. Ik hoop, ook als het zo is, dat de toenadering van de laatste jaren niet verstoord wordt door deze aanslagen.