(internationaal) rijbewijs

• henk

Mitmig

Via deze site met iemand corresponderen is niet mijn ding,Maar je mag heus wel weten waar ik woon hoor, dat is in Delhi (11 jaar al weer) vlak bij nou ja vlak bij het centraal station.

Dus in het centrum en rij gewoon rond op mijn bike, met helm.

Als mijn vrouw zo rond de kerst hierheen komt, verhuizen we voor een week of 8 naar Goa,dan komen ook onze kinderen met aanhang en iedereen rijd vrolijk rond op een scooter.

Zelfs buiten Goa geen probleem, richting kokarna,snelweg helmpie op binnen wegen helmpie af.Wat is het probleem !!!!!!!

Blijf jullie gewoon volgen met goed bedoelde adviezen en goede raden maar hier blijft het bij.

Zelf bescherming, voor ik het weet krijg ik honderden vragen over hoe en wat in India

India GEWOON DOEN.

Dit land blijft je verbazen.

Henk

• erik

Als je je nu gedraagt met je nieuwe nickname, mag je wellicht weer een tijdje blijven.

En doe dat dan maar, ik waardeer je inbreng vrijwel altijd :)

• Rob

Erik,

Idem dito.

Rob

• Alieke

Vorig jaar heb ik met plezier een aantal keer bij mijn ‘indiase broer’ achterop de motor mogen meerijden. Steeds in amazonezit, omdat dat nu eenmaal net even iets minder raar was. Uiteraard nog altijd veel bekijks.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet eng vond om in amazonezit mee te rijden. Er zitten zoveel steuntjes op de motor dat je je goed vast kunt houden. Zelfs ik zat er relaxed op in de sari (waaraan ik ook niet echt gewend was)

Het Indiase verkeer is een ervaring op zich. Die ik niet gemist had willen hebben. De rest van mijn reis trouwens ook niet!

• Rob

Alieke,

Volgens mij heb je het niet goed begrepen.

Moet ik het nog een keer uitleggen?

Rob

• Alieke

Rob,

Wat heb ik precies niet begrepen?

Ik reageer op jouw bericht over de amazonezit. Deelde enkel mijn eigen ervaring daarmee.

Zelf zou ik nooit willen rijden in India! Maar deelnemen aan het verkeer als je bij iemand in de auto zit of achterop een motor zit is wel interessant.