met Kerst in Goa?

• Karen

Katrien schreef:

>

> Karen,

>

> die taferelen die jij schetst, vinden plaats op 30&31dec en 1

> jan; daarna keert de rust weder. Zeik niet zo, ga lekker in

> oktober, en probeer een andere vrijetijdsbesteding te vinden

> dan hier suffe ongevraagde reacties te plaatsen.

Ongesteld? Op een forum zijn reacties nooit ongevraagd dan moet je ze per email of pb stellen, een forum lokt reacties uit die kun je dan ook verwachten! Suf kan ik het ook niet vinden ik geef duidelijk mijn mening weer dat jij daar anders over denkt dat mag! Voorts duurt zoals ik vorige keer heb bemerkt de periode wel degelijk langer dan 30,31dec en 1 januari. Verder rest mij nog te vermelden dat ik uit respect me zeer zeker niet schaars gekleed op het strand bevindt. Ook ik stoor me aan westerlingen die het doodnormaal vinden om topless op het strand te gaan liggen. Jammer dat je mijn reactie als een aanval ziet i.p.v. een waarschuwing voor diegenen die ongestoord en in alle rust van het zonnetje en al het mooie dat goa en India te bieden heeft wil genieten. Ja ook ik kom er al sinds 12 jaar en zeiken doe ik over het algemeen op het toilet, nu jij nog! Sorry hoor maar ik heb hiervoor geen onvertogen woord jouw richting uit gedaan blijkbaar vindt jij het wel nodig om dat naar mij wel te doen, zegt meer over jou dan over mij denk ik. Verder ben ik het met anderen eens dat India niet altijd haleluja is, India heeft meerdere kanten en dat maakt het voor mij ook zo aantrekkelijk, soms haat je het inderdaad om vervolgens even later weer helemaal in love te zijn. Overigens ligt Goa in India, maar heeft naar mijn mening bitter weinig overeenkomsten met de rest India.

• richard venzelaar

Rob schreef:

>

> Karen,

>

> Een van de ergste dingen die ik ooit heb meegemaakt in India

> waren de Westerse vrouwen in bikini.

> Niet dat ik iets tegen heb op vrouwen op het strand in bikini

> of met blote tieten.

> Wel de situatie waarin ze denken dat ze ongepermiteerd hun

> gang kunnen gaan.

>

> In Palolem heb ik gezien dat tussen de zwaar werkende vissers

> een aantal dames ongegeneerd lagen te zonnebaden.

>

> http://www.xs4all.nl/~devarosa/Nieuwe%20map/vissers.htm

>

> Genant vind ik dat.

>

> Rob

beste rob kan ik me niets bij voorstellen, zij exploiteren hun strand ook daar waar vissers werken cq wonen en als je daar als toerist wilt zonnen is dat een van de bijkomende faktoren die de economie in india broodnodig stimuleren,topless zonnen vind ik ook te ver gaan ,maar vergeet ook even niet de homofielen neder/medelanders die ff een leuk indiaas knaapje van van +/-20jaar jonger denken te scoren want dat gebeurt ook Rob want daar stoor ik me aan en zo zijn er zoveel misstanden op te noemen maar daar ging het niet om er werd gevraagd hoe het in goa is rond de feest dagen en karen gaf een realistisch beeld want ik heb dat ook zo ervaren goa is fantastisch maar niet rond de feestdagen ,maar dat geld voor mij een ieder die het fantastisch vind om gefilmd of gefotografeerd te worden en de hele dag op het strand te worden lastiggevallen door strand verkopers moet zeker gaan prettige reis .groet richard