Hallo allemaal,
Wie is er rond de Kerst in Goa en reist ook alleen, net zoals ik?
Ik ben geen “kleffe plakker” maar vind het wel leuk om af en toe wat samen te ondernemen.
groetjes!
Hmmm……..
We waren vorig jaar met kerst en oud en nieuw in Goa. Eerlijk gezegd zal ik die keuze nooit meer maken. Of je moet het heel erg leuk vinden dat het er barst van de Indiërs die ook even op vakantie komen. Op het strand liggen in badpak of bikini is duidelijk minder leuk, weinig rust en veel langslopende en gapende mannen al dan niet met camera of mobieltje. Helaas was ik vorig jaar door een fikse keelontsteking niet in staat om verder te reizen, anders had ik dat zeker gedaan.
anyhow veel plezier!
Shirley de Munnik schreef:
>
> Gek he als je in India bent, dat er dan ook wel eens Indiers
> naar Goa gaan…..
Ik geloof niet dat ik ergens geschreven heb dat dat gek is of dat ik dat gek vindt….
Ik geef alleen aan wat ik de bijkomende nadelen tijdens deze vakantieperiode in Goa vindt. Grote groepen mannen uit heel India, die zich smorgens vroeg al laten vollopen met bier, zich vervolgens niet kunnen gedragen en savonds met hun dronken kop de zee in gaan. Volgende morgen kun je in de krant dan vernemen hoeveel er verdronken of bijna verdronken zijn. Daarnaast komt het met grote regelmaat tot een vechtpartij. Ook de inwoners van Goa zijn niet echt enthousiast over deze vakantiegangers. Over het algemeen zijn het de meest lastige klanten in een restaurant, sturen om de haverklap het voedsel retour etc. Strandshack eigenaren zien ze over het algemeen ook liever gaan dan komen. Zelfmeegenomen voedsel en drank en dan wel gebruik willen maken van de strandbedden. Natuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde en uitzonderingen maken zoals altijd de regel. Maar voor mij geldt dus Goa rond kerst en oud en nieuw……..nou nee liever niet meer! mij veel te druk! Het beviel me deze keer in oktober vele malen beter, seizoen nog net niet begonnen, vrijwel leeg strand, zonder verkopers en normaal over straat kunnen gaan, zonder opstoppingen en dat politie het verkeer in goede banen moet zien te leiden.
Nou Katrien, nogal een heftige reactie. Karen geeft gewoon een realistische weergave hoe de jonge indiase mannen zich in groepen gedragen. Het is mij vaker opgevallen dat veel india liefhebbers helemaal geen kritiek op India kunnen verdragen!!! Ik erger mij in india ook behoorlijk aan het zweverige gezeik van sommige reizigers “toen ik in India aankwam voelde het of ik thuiskwam, of voel je ook de spiritualiteit? indiers zijn zo lief” bla bla bla.
Begrijp mij niet verkeerd ik hou met elke vezel in mijn lijf van india, maar ik haat het ook meerdere malen per dag. Nu heb ik een haat periode, gisteren hoorde ik van een vriend, dat een bedelmeisje dat wij goed kennen (oog uit gebrand door moeder staat beter bij bedelen) zij is nu in de puberteit en kijkt natuurlijk ook naar het andere geslacht, haar lieve pa was het daar niet mee eens, en heeft een pan kokend water over haar heen gegooid gezicht, nek en linkerarm zwaar verbrand!!! Ook dit is india, ik hou van het en haat het!!
ben nu al acht jaar in Goa van nov tot april
Inderdaad moet je met kerst en nieuwjaar daar weg zijn .
Dus vertrekken wij ook in deze periode
Zatte lui uit Karnataka,Delhi,en all over India , die ECHT alleen oor t ZUIPEN komen en komen PEEP SHOWEN, want thuis valt er niets te zien.
Natuurlijk verschillende culturen, maar mitmig schrijft veel waarheid.
Wij houden van India , maar er zijn inderdaad vele,vele,vele misstanden.
Trouwens morgenvroeg gaan we weer voor een hele tijd
grjes kees m
Karen,
Een van de ergste dingen die ik ooit heb meegemaakt in India waren de Westerse vrouwen in bikini.
Niet dat ik iets tegen heb op vrouwen op het strand in bikini of met blote tieten.
Wel de situatie waarin ze denken dat ze ongepermiteerd hun gang kunnen gaan.
In Palolem heb ik gezien dat tussen de zwaar werkende vissers een aantal dames ongegeneerd lagen te zonnebaden.
http://www.xs4all.nl/~devarosa/Nieuwe%20map/vissers.htm
Genant vind ik dat.
Rob
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?