met Kerst in Goa?

• mitmig

Rob, helemaal mee eens. Sommige europesche mensen weten zich niet te gedragen en gaan veel te schaars gekleed naar b.v. goa. Het zijn meestal mensen die nooit in india zijn geweest en een aanbieding uit de krant lezen en ervoor kiezen eens naar india te gaan, terwijl ze normaal mischien naar spanje e.d. gaan. Alleen moet ik zeggen hier in azie zijn dagelijks op t.v. reclamespots te zien van “incredeble india” ze laten dan de goaanse stranden zien met meisjes in bikini die opstrand met ballen spelen, ze geven ook wel een beetje het signaal af dat dit o.k. is in india.

Kees m Waanzige tijd toegewenst in goa, geniet van het leven, nu is later!!!

• Shanti

Gek hè, al die Indiërs die hun ogen uit kijken op het strand. In de meeste brochures staat dat topless zonnen niet gewaardeerd wordt. Liggen de dames toch topless, dan kun je verwachten dat je gekiekt wordt natuurlijk.

Niet iedereen ligt topless, maar 1 er tussen is genoeg om de mannen (ook blanken!!) een gratis lesje anatomie te geven…..

Je kunt wel klagen over de Indiër die op vakantie is in eigen land en zich niet weet te gedragen…..Hoe zit het met de Europeanen in India en Goa in het bijzonder.

Ik kom al voor het 11e jaar voor langere tijd in Goa en verbaas me er steeds meer over. Ik kan me soms schamen dat ik een Europeaan ben.

De dames lopen 'gewoon" in een bikini bovenstukje door het dorp, gaan in bikini de markt op of de supermarkt in. Doe ze dat thuis ook?

We willen toch dat de buitenlander zich in Nederland ook aanpast, dus waarom niet andersom.

Er is zo'n gezegde van: “verbeter de wereld………”

India/Goa? Ik houd er van

• mitmig

Shanti, als je er alleen maar van India houd, dan heb je mijn inziens een hele dikke plank voor je kop!!! Nogmaals in bikini bovenstukje door het dorp fout, fout en nog eens fout.

• Shanti

mitmig, lees jij ergens dat ik alleen van India houd?

Weg met die plaat voor mijn k…….hoofd dan maar hè?

We houden het netjes op deze pagina

• mitmig

Dit is je laatste zin in je reactie!!! “India/Goa? Ik houd er van”

I rest my case.

• Shanti

Ja, ik weet wel wat ik zelf schrijf, maar deze zin wil niet zeggen dat ik alleen maar van India/Goa houd.

Het is maar hoe je het leest, of beter gezegd: wilt lezen

• mitmig

Dus je haat het ook wel eens???

• Shanti

Dat gebeurt ook wel eens ja. Ik zou jokken als het niet zo is.

• katrien

met kerst valt het reuze mee vind ik, nieuwjaar is een ander verhaal.maar laten we alsjeblieft niet roomser dan de paus gaan doen; alsof hier in NL oud en nieuw geen zuipfestijn is zeg! afgerukte lichaamsdelen door vuurwerk, een teringbende aan vuurwerkafval en veel veel drankmisbruik. Dat doen die indiers in onder andere GOAmaar de NLers ook.

als je daar niet tegen kunt ben je roch weg??

gelukkig zijn er ook mensen die dan NIET in Goa willen zijn met oud en nieuw; hebben we DAAR iig geen last van

• Shanti

Helemaal waar Katrien.

Ik zou er graag willen zijn met Kerst en Oud en Nieuw, maar dat kan dit jaar wegens omstandheden helaas niet.

Maar vanaf begin januari ben ik er gelukkig weer.