leuk!! Ken Osho, heb veel van hem gelezen.. Jij?
Tja, goede vraag…
Ligt eraan of die teksten in samenspraak geschreven zijn of uit iemands eigen hand komen. Het laatste is denk ik het geval, dus klopt het woord ‘desondanks’ niet. Ik twijfelde er even aan, aangezien hij voorleest, (je zou verwachten dat iemand als Osho zijn boodschap wel zou kunnen onthouden/of improviseren..) Maar geef toe dat ik een vooroordeel had, want ik besef dat Osho ondanks zijn inmense kwaliteiten ook een mens was!
Wendy
Hoi,
Ik wil net als jij ook graag volgend jaar naar een Ashram en heb geen idee hoe ik een goeie vind.
Als ik naar het filmpje kijk heb ik eerlijk gezegd het idee dat ik naar een mannelijke opgepimpte Yomanda kijk? (zilveren stoel en bontmuts?)
Dat is me iets teveel van het goede. Van mij mag het iets eenvoudiger. Het lijkt mij zo westerscommercieel aangepast.
Wat vind jij inmiddels na alle info die je vast verkregen hebt?
Als je goeie info voor mij hebt?
Wie weet ga ik met je mee haha :-)
Groetjes
Joyce
Hai Joyce,
ben nog niet veel wijzer geworden naast alles dat je kan lezen op t prikbord, heb het ook even links laten liggen…
'Die man met die bontmuts' heeft wel hele goede dingen geschreven, hoor! Lees maar eens een boekje over hem-> Osho…
Maar zijn ashram is erg massaal, volgens mij.
Maar goed, mocht ik meer weten, dan laat ik het je weten. Zit er ook aa te denken om een keer een yoga/ayurvedacursus te doen. Waarom wil jij naar een ashram en wanneer?
Groet, W
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?