echt onzin, ik zou daarvoor dus zeker niet een slaapzak mee sleuren. In de trein hebben ze genoeg dekens en anders vraag je nog een deken, no problems
en wat dat boeken betreft ook no problems
Sleeper class heeft geen Airco, wel open ramen en metalen shutters. Ook worden er geen dekens verstrekt.
Wie hieraan twijfelt kan nog de site http://www.seat61.com/India.htm bestuderen.
Enige verwarring kan nog ontstaan door het feit dat op sommige 3A/C rijtuigen de text sleeper op de buitenkant voeren. Dit is echt dan 3A/C en geen SL (sleeper class).
binnenkort( t kan ineens volgende week al zijn`) vlieg ik naar india, mumbai en van daar naar margoa, ik heb nog geen ticket wie weet het goedkoopst te reizen retour vanuit kathmandu, ik wil ook binnenlandse treinreizen of vluchten maken maar lees dat je dit moet reserveren en dat is bij mij niet mogelijk als ik op korte termijn vertrek hoe doe ik dit? wie heeft daar ervaring mee, alvast bedankt e*
binnenkort( t kan ineens volgende week al zijn`) vlieg ik naar india, mumbai en van daar naar margoa, ik heb nog geen ticket wie weet het goedkoopst te reizen retour vanuit kathmandu, ik wil ook binnenlandse treinreizen of vluchten maken maar lees dat je dit moet reserveren en dat is bij mij niet mogelijk als ik op korte termijn vertrek hoe doe ik dit? wie heeft daar ervaring mee, alvast bedankt e*
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?