Je vestigt record na record. Sterkte!! En als alles fout blijft gaan: lekker naar Nepal, visum op Kathmandu airport, klaar. Soms lijkt het wel of India van zijn toeristen af wil….
O Chantal, wat ontzettend vervelend voor je.
Het lijkt wel alsof alles (buiten jou om) mis moet gaan.
Ik heb je ‘verhaal’ gevolgd en open speciaal even de india.pagina. om te kijken of je het paspoort ontvangen zou hebben.
Probeer moed te houden. Zet alles op alles om toch zaterdag te kunnen gaan. Maak iedereen, die hiervoor
verantwoordelijk is, maar gek. Maar probeer zelf toch zoveel mogelijk overeind te blijven. Het is zoveel waard toch enigszins
ontspannen op pad te gaan. Maar ik heb makkelijk praten, dat besef ik.
Want leuk is natuurlijk anders. Om zo een vakantie te moeten beginnen. Zeker, gezien de achtergrond
van het keiharde werken en de frustratie dat je al een week verloren hebt.
Ik hoop uiteraard helemaal dat je zaterdag kunt vliegen. Het is je zo gegund. Dit is bizar. Heel veel sterkte,
Yvonne
Ik ga mijn klachtenbrief nog niet versturen, maar ik ben bezig met het opstellen.
Ik heb alle punten op papier gezet.
Iedereen super bedankt voor de lieve reakties.
Ik houd nog steeds moed.
Ik probeer nog steeds positief te blijven.
Ja Yvonne, omdat ik zoveel aan het werk was en alleen maar aan het werk was, kwam dat ook niet ten goede van mijn gezondheid.
Ik werd moe, sliep slecht, raakte prikkelbaar tegenover mijn collega's. Kon mijn werk (wat ik al heel moeilijk vind) niet loslaten in mijn hoofd.
Ik ging duidelijk over mijn eigen grenzen heen en dat allemaal om maar met betaald verlof op vakantie te kunnen gaan. En om een mooie reis te kunnen maken.
Heel ironisch dit allemaal.
Maar goed, jullie berichtjes doet mij goed!!!!
We gaan morgen maar weer afwachten en anders ga ik inderdaad alleen naar Nepal.
Visum van Nepal heb ik al in bezit.
Ik zou inprincipe 31 oktober naar Kathmandu gaan.
Nou mensen tot morgen!!!
Ik laat dan weer wat van mij horen.
Heel veel liefs,
Chantal
Sundri, paspoort ligt bij de visumdienst.
Daar zijn ze erachter gekomen dat ik geen handtekening had van de consulaat.
Ik sta echt met mijn rug tegen de muur.
Ik kan gewoon niks doen!!!!
Alleen maar afwachten.
Zucht.
Okay mensen, diep ademhalen, rug recht en ik ga weer verder waar ik mee bezig was!!!
Groet,
Chantal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?