Kees M., ik woonde ook niet in Holland, hoor. Ik woonde in Zeeland, Vlissingen om precies te zijn. Dus voor mij was vfs global ook niet naast de deur.
Het kost je inderdaad een dag om naar vfs global te gaan, maar het bespaart je een hoop gedoe. Niettemin heb ik ook positieve berichten gehoord van mensen, die gebruik maken van de diensten van de ANWB, maar dat kan alleen voor een toeristenvisum en ik raad aan dat alleen te doen als je een eenvoudig 3 maandenvisum met simple entry aanvraagt.
Chantal, succes! Ik denk dat je visum er morgen wel is. Want ze hebben je paspoort waarschijnlijk vandaag meegegeven (als de visumdienst paspoorten komt brengen en ophalen en dat is altijd ‘s morgens. Toen ik zelf bij de ambassade de hele dag heb zitten wachten, kwamen die visumdiensten allemaal ’s morgens.
Nou Sundri,
Net gebeld en ze hadden mijn paspoort nog niet binnen. Na een tweede telefoontje hadden ze ineens wel mijn paspoort binnen en een medewerker van de visumdienst komt hem persoonlijk bij mij brengen aan het einde van zijn werkdag. Morgen dus.
Ben ik nou super gestresst, ja dus, maar sorrie hoor. Zij halen de paspoorten aan het einde van de dag op, in plaats van 's morgens.
Ik vind het heel vreemd allemaal.
Vingers geskruist, dat ik morgenmiddag mijn paspoort heb!!
Fijne avond!!
Groetjes Chantal
Wen er maar vast aan. This is incredible India, niets gaat hier zoals je verwacht en dat begint met je visumaanvraag. Dat maakt India juist ook zo leuk. Plan vooral niet te veel, want dan gebeurt er nix (in tegenstelling tot NL, waar je moet plannen, anders gebeurt er nix). Ga strax gewoon 'ns op een straathoek zitten en wacht af wat er gebeurt (er gebeurt altijd wat). Incredible India, een land vol tegenstellingen. Je zou je hart er weleens aan kunnen verliezen. Ze zeggen “je houdt van India, of je haat het” en daar zit niets tussenin. India, o India, this is incredible India. ><
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?