Tandarts in India

• johan1

harrie, waar heb je 104000 rps voor nodig?

• T.o.m.

Dat is de prijs voor een volledig implantaat lijkt me.

En hoe ze dat doen? Als ze rijk zijn dan betalen ze dat, en als ze niet rijk zijn dan laten ze de kies eenvoudigweg weg rotten (en hopen er dan maar het beste van).

Er zijn ook straat-tandartsen die een kies voor ongeveer 150 rs trekken. Wellicht onderhandelbaar.

• johan1

vrrijdag moet ik 2 kiezen laten trekken. ik denk 1000 rps. ik kom terug in India in juni dan beslis ik brug of implantatn

• KeesS

Aanbieding: www.dumpert.nl Nb. ik heb er geen aandelen in!

• Ineke M

Ik heb Rs 20.000,- per implantaat betaald, maar kan ook goedkoper

En hoe ze dat doen……hoe deden wij dat voor er implantaten waren? Daarbij zijn er genoeg Indiërs die dit bedrag met gemak kunnen betalen.

Ineke

• T.o.m.

Dat is nog geen 300 euro. Dat is goedkoop. Is dat voor een tand of een kies? Alleen als je er niet woont, is het moeilijk garantie claimen indien het misgaat.

• johan1

het is gebeurd, de kiezen zijn eruit, eng maar niets gevoeld en nu vier uur later ook geen pijn.

• Ineke M

Dat was per kies. Goede service ook, want ik ga ieder jaar op controle, wilde ervoor betalen, maar de controle zat bij de prijs in.

Heb nu wel wat problemen, omdat mijn bot zich terugtrekt.

Volgens mijn tandarts in Nederland gebeurd dat bij ongeveer 1 op de tien mensen en stoot het lichaam in feite de implantaat af. Ook dat wordt goed opgelost.

Ineke