Tandarts in India

• herna

@Matthijs,dat dacht ik ook! Rob zit dagelijks op de pagina en weet na al die jaren heus wel wat de kosten en waar je een tandarts kunt vinden. Bovendien heeft hij zijn “travelbuddy”die super slim is en heus wel weet waar een goeie tandarts zit.

• Ineke M

Tja,…… voor het vinden van ‘mijn’ tandarts had ik niet zoveel aan mijn Indiase vrienden. Wij (ik in ieder geval) hebben toch andere verwachtingen als de ‘locals’.

Zelfs toen een (Indiase) vriendin implantaten wilde ging ze niet naar haar eigen tandarts, maar ging te rade bij een Israëlische die in Pushkar woont.

Er is ook een behoorlijk prijsverschil tussen de tandartsen en voor de doorsnee behandelingen ga je niet naar een kaakchirurg, zoals ik heb gedaan.

De aanname dat Rattan een tandarts weet die betrouwbaar dit soort behandelingen uitvoert is dan ook niet heel erg reëel.

Ineke

• T.o.m.

Daarbij, ook als je naar de beste tandarts gaat, het kan altijd fout gaan. Als je een implant hebt laten zetten die fout gaat, is garantie claimen niet vanzelfsprekend, je zit immers nogal ver van je tandarts af.

De prijzen van nieuwe kiezen zijn overigens in Hongarije (om maar eens wat te noemen) waarschijnlijk vergelijkbaar met die in India. En iets makkelijker om even bij langs te gaan bij een eventuele garantie kwestie.

• KeesS

Ineke bedoel je deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/1531611/d59580da/de_tandarts_in_india.html of heb je het toch over die andere?

• Ineke M

Geweldig!!!!!

• Rob

Beste Herna,

In een ding kan ik je gelijk geven: mijn travelbuddy in India is super slim.

Verder zijn jouw vooronderstellingen onjuist.

Hij weet echt niets van goede tandartsen in India, net zomin als zijn vrouw een wasmachine heeft, zoals Sundri wel heeft.

Mijn vraag is serieus bedoeld en ik heb daar ook een aantal serieuze en bruikbare antwoorden op gekregen.

Groetjes,

Rob

• KeesS

Rob, wellicht heb je hier wat aan. Gevonden via India Mike. Succes KeesS

http://www.newdelhidentalclinic.com/

• harry

en als je alleen wlt laten trekken voordat momemt tot je terug bent in NL

hoe zijn dan de prijzen?

hoe doen de lokale mensen dit?

• johan1

Dag Harrie, ik heb een ontstoken kies ben nu aan de anti-biotica. morgen terug naar de tandarts en de kies zal getrokken moeten woden. Over drie weken vlieg ik terug naar Nederland. Wil dit hebben gedaan voordat ik terugvlieg. De standaard van de tandartsen in de stad is hoog.

• harry

hoe dit de locale mensen , vraag ik me af , zij hebben helemaal geen 104.000 rupee

hoe doen zij dit ?