hoe is het nu met 6 mnd visum

• kees m

Hallo,

Wil graag even weten , hoe het nu zit met 6 mnd visum

Zag op een visa site , dat je twee foto's moet meesturen, andere site een ????

Zag dat je paspoort voor 6 mnd visum nog 9 mnd geldig moet zijn , bij aanvraag ???

Kloppen deze dingen ???

Zie dat CIBT nogal negatief overkomt

Heeft iemand ervaringen met www.visumindiaonline ???

Moet binnenkort weer 6 mnd visum aanvragen !!!!!!

gries Kees M

• johan1

dag Kees 'ik ook, volgende maand ga ik mijn visum aanvragen voor zes maanden wat ik heb begrepen je moet een verklaring of brief gericht aan de ambasade bijsluiten waarom je langer in India wilt blijven maw wat ga je in India doen. hebben anderen hier recent ervaring mee en Kees houdt me op de hoogte dan doe ik dit ook naar jou toe

• johan1

een of twee foto's maakt mij niet uit

• Ineke M

Ik heb vorig jaar probleemloos een 6 maanden visum gekregen. Alleen opgestuurd wat gevraagd werd, dus geen coverletter, vliegtickets bij gevoegd en kreeg de double entry waar ik om gevraagd had. Wel met een stempel erin dat er 2 maanden tussen de 2 reizen moest zitten, maar daar had ik al rekening mee gehouden.

Er is dus ook niet gevraagd waarom ik in oktober en in januari naar India. De twee tickets en verklaring werkgever dat het om een vakantie ging waren genoeg.

Ineke

• KeesS

Kees m : men vraagt om 2 pasfoto's. Met het retour ontvangen van mijn pas met visum kreeg ik ook 1 pasfoto terug. Mijn eerste ervaringen met het CIBT waren negatief, de 2e keer niets op aan te merken. Visum.nl valt er sinds enige tijd ook onder. Men heeft wel een handig aanvraagpakket. Ik zou dit eerst goed doorlezen en dan pas starten met het elektronische aanvraagformulier. Succes KeesS

• kees m

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties

Het is ieder jaar weer spannend; van wat hebben ze nu weer veranderd

Echter ,het is al lange tijd vrij rustig

Johan ; ik heb er ieder jaar toch een coverletter bijgedaan om te vertellen

dat we weer als tourist in hun mooie land enz

Zal dat nu ook weer doen en zal toch nog eens bellen ivm die pasfoto's

Doe ook niet moeilijk voor een of twee, alleen kost het weer iets meer

gries Kees M

• johan1

volgens mij Kees' gaan pasfoto,s altijd per 4!

• Ineke M

Hoezo kosten 2 pasfoto's meer??? Ze worden toch altijd minimaal per 4 gemaakt? Daarbij krijg je een van beide altijd retour gestuurd (ook toen ik een 6 maanden visum kreeg).

Ineke

• rntlw

Beste Johan1

Zeg nooit nooit en niet altijd altijd.

pasfoto's Amerikaans formaat in Amsterdam gaan per 6! :-)

• johan1

het is ook altijd wat en nooit goed