Frank, ik geef je groot gelijk. Reis op de manier die je zelf wilt. Laat je niet teveel beïnvloeden door oordelen van anderen. Dan kun je nooit meer wat dan ook doen. Vergeet nooit, dat de “waarschuwingen” vaak een uiting zijn van hun eigen angsten. Toen mijn kids klein waren, nam ik ze ook overal mee naar toe en dat heeft echte wereldburgers van ze gemaakt en daar ben ik trots op! Ook mijn ouders deden hetzelfde: overal naar toe met en soms zonder kids en vrijwel altijd op de bonnefooi. Als je je laat beperken door je beperkingen of die van je kids, kun je nooit meer iets doen. Dus gewoon goed opletten en dan komt het ook in India wel goed! Veel plezier!
En: stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen; misschien komt morgen wel nooit. Mijn pa was van plan om op safari te gaan in Afrika na z'n pensioen. Toen ging hij met pensioen, hij werd ziek en 2 jaar later was hij dood. Die safari bleef een droom. Dat was voor mij een voorbeeld: heb je een droom, werk er aan om die te realiseren en op zo kort mogelijke termijn! Nogmaals: veel plezier!