Reismedicatie

• Ramrod

Tegen jeuk bulten wil tijgerbalsem goed helpen , was tijdens een jungletocht op mn benen helemaal verrot gestoken en daarna tot bloedens toe gekrabd van de jeuk tot dat een local zij dat ik er tijger balsem op moest doen , prikt even maar daarna heerlijk jeuk vrij .

• kataraja

Johan, prednison is zeker een gevaarlijk middel, maar zeeeeeer effectief tegen huidziektes. Ik ken mensen die rond liepen met gaten in hun benen zo groot en diep dat je er rijksdaalders in kon stapelen 2 weken stoot kuur prednison klaar is kees. Ik zeg ook niet dat je het maanden achter elkaar moet nemen.

Johan zonder “betwetrrig ” willen zijn maar ik zit al 10 jaren constant in de tropen, ik heb wel wat gezien in de loop van de jaren op gebied van huid infecties, en soms moet je naar een paardemiddel grijpen.

Groet Kat

• johan1

en wat te denken van Valium Mogadon, Prozac en Viagara

• Sundri

Mij is gebleken dat ze overal weten wat kitcherie is en dat ze ook weten hoe ze dat moeten maken. Ik kreeg zelf dit advies toen ik in een hotel in Mussourie verbleef en zij maakten dat voor me. Ook mijn familie hier in Kashmir kent het.