Hotels zelf regelen en chauffeur ter plekke in Zuid-India?

• Annet

Heb ik weer een vraag:

Is het goed mogelijk zelf tevoren je route uit te stippelen, hotels te boeken en ter plekke, vanaf Bangalore, een auto/chauffeur te regelen? En weet iemand misschien een goede chauffeur?

Of is het veel handiger ter plekke ook nog de hotels te regelen via bemiddeling van de chauffeur?

• Thomas

Hoi Annet,

Lees mijn post over Hi Tours in Mammalapuram.

“Neem telefonisch contact op met Hi Tours in Mammalapuram en vraag naar Baburaja en probeer om op korte termijn nog wat telefonisch te regelen, Heb in het verleden diverse tripjes met ze geregeld en altijd tevreden geweest. Het telefoonnummer is 0091 44 2744 3360.”

Groeten Thomas

• Annet

Hi Thomas,

dankjewel, ik ga kijken wat ik ermee kan doen. Het punt was dat we niet naar mammalapuram wilden gaan, daarom had ik er niets mee gedaan.

• Thomas

Hoi Annet,

Wellicht dat Hi Tours alvast het e.e.a. kan regelen v.w.b. vervoer en hotels voor de 1e paar dagen en gaandeweg jullie reis de rest. Heb je nog vragen of hulp nodig, mail me dan je telefoonnummer maar.

Succes!

Groeten Thomas

• kataraja

Hoi Annet, mag ik vragen naar de reden dat jullie niet naar Mammalapuram wilden gaan?

Groet Kat

• KeesS

Annet, zie mijn eerdere advies, ik ga het niet herhalen.

• Annet

Thomas en Kataraja,

We dachten aan de westkant te blijven: mysore (palace en chamnudisweri temple en davaraja markt), ooty/palaghat, athirapilly (hotel bij waterval), Guruvaayur (eerste moskee in India), cochin (chinese vissersnetten heel vroeg 's ochtends), allepey (houseboat) ?, Munnar?, madurai (Meenaksi tempel) en dan omhoog terug naar Bangalore via Yercaud. Mammalapuram ligt dan toch buiten de route?

• kataraja

Annet,dit is een hele mooi route, munnar zeker niet oeslaan.

Groet Kat.

• Aquila

Athirapilly: Dit hotel: http://bit.ly/rG0k0r

Is niks mis mee, zo te zien.

• Annet

Hoi Kat,

en goed te doen in 12 dagen? In Madurai en Mysore wil ik sowieso graag 2 dagen blijven. Voor de houseboat moeten we iets afzakken naar Aleppey, beetje onhandig, maar ja, wil ik wel graag zien. Je leest er zoveel over.

Is er iets dat qua reistijd ertussenuit kan?

Het idee is om in Bangalore een reisburo te zoeken en hen het plan voor te leggen of ik boek vanuit Nederland de hotels en zoek een auto/chauffeur ter plekke, die dan wel een heel eind met ons moet rijden. Wat zou jij aanraden?

Twijfel twijfel, of toch een kant en klare trip aanvragen? de tijd dringt, mijn man vliegt zo-ochtend heel vroeg al, ik ga woensdag.