Maar zijn er nog andere opties/aanraders voor natuurparken? Alleen maar steden hoeft nou ook weer niet.
groet natasja
Kan kodai ook niet aanbevelen, het is geen grote stad daar, maar dat je nu direct van de natuur geniet daar, echt niet…
Het is hoog en kouder daar. Als je nu in India woont, en het is tegen April echt bloedheet aan het worden, dan is het een verademing om daarheen te gaan. De toerist daarentegen komt letterlijk van een koude kermis thuis.
Het klinkt misschien allemaal mooi, maar is het niet. Kan je beter eind november naar de ardennen gaan,veel en veel mooier, en ongeveer hetzelfde weer. Of gewoon de veluwe, zelfde soort bomen, maar iets minder uitzicht.
we hebben 4 weken 2,5 week rondreizen en 11 dagen op de andaman om vervolgens nog 1,5 dag door te brengen in bombay.
ons startpunt is trivandurum van daaruit reizen we naar de backwaters en dan moeten we een weg zien te vinden naar chennai omdat we van daaruit vliegen naar port blair!!!!!
gr natas
ow ja madurai gaan we zo wie zo heen
Hoi Natas, ik zou, Munnar, madurai, thanjavur, Tiruchirappalli, chidambram, mamallapuram (en van hier uit een middagje thirukalikundram bezoeken), zeker niet overslaan op mijn zuid india reis.
Kachipuram, en kumbakonam zijn ook bekende tempel plaatsen, maar die deden “het” niet voor mij.
Groet Kataraja
Hoi ,
In feb / mrt 2012 ben ik in India. Aanvlieghaven is Chennai, dan wil ik gelijk door naar Mamallapuram.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik Sri Harul Guest House kan boeken? Of een emailadres ?
Ook zou ik graag willen weten waarom je Thanjavur en Tirruchchirappalli niet over moet slaan.
Alvast bedankt.
groet moeders
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?