Hotel in Mumbai

• kataraja

Je hebt gelijk Rob, ik geef het toe ik reis als swiebertje door India. Wanneer geef jij toe dat je als Saartje door India reist…

• Rob

Swieberaja,

Hoezo zou ik als Saartje door India reizen!

Je bedoelt zeker: Sirji!

Rob

• kataraja

Gelul Paul Broekman, ik ben geen decadent type, ik gooi in madras mijn tas op een enfield en begin te rijden.Of ik nou in een dorm moet slapen of of in het smerigste hoteltje dat ik tegen kom, als ik maar slapen kan, dit heeft niets met opscheppen te maken.

Ik vind het wel decadent wat jij doet, andere forum leden aanzetten tot fraude!

Kataraja

• kataraja

Rob, dit was de 2 de keer dat ik mijn excuus aanbood hier dus dat valt wel mee. Maar je reactie naar mij is veel geniepiger dan veel mensen vermoeden je probeert mij keer op keer in een slecht daglicht te zetten. Alleen omdat ik je door heb.Travel buddy, jaja.

Ik daag je uit lees je reacties eens na, wanneer geef jij eens inhoudelijk antwoord? En je verborgen boodschap ontgaat mij helemaal.

Hoezo val ik door de mand? De gemiddelde vakantie ganger wil 2 weken in grote luxe leven en zich laten verwennen op zijn 2 weken welverdiende vakantie, valt die ook door de mand? Hij het tegengestelde van mij, wat is er anders aan?

Makkelijk om zo snel je oordeel te vellen.

Katataja met zijn ingedeukte hoed.

• Rob

Kataraja,

Op veel vragen geef ik een informatief antwoord, lees zelf maar na.

Mijn ‘verborgen boodschappen’ zijn niet voor iemand persoonlijk bedoeld.

Ik vind het leuk om anekdotes op dit prikbord te zetten.

Die lijken soms compleet off topic.

Daar zit altijd wel een ‘verborgen boodschap’in voor wie het begrijpt.

Pik je dat niet op, no problem sir.

Het klopt dat ik keer op keer jou in een negatief daglicht zet.

Waarom denk je dat ik dat doe?

Ik probeer daar altijd wel een humoristische draai aan te geven.

Mijn gevoel voor humor is niet de jouwe.

Dat geeft ook niets.

Rob