Lastig route te plannen

• jjg

Ok, dank je wel Panda!

Ik hou Ooty toch als een optie aangezien ik in Maleisië iets soortgelijks heb gezien destijds. Maar een beetje echte frisse lucht èn mooie omgeving lijkt me toch ook wel prettig!

Ik ga trouwens vanuit Hospet naar Guntakal en blijf daar 1 dagje om de volgende ochtend vanuit daar naar Mysore te gaan. Het is een beetje een gok qua vermaak aldaar, maar goed. 1 Dagje is wel te overzien.

Bedankt!!

• jjg

Ik ga in Guntakal wel wat ansichtkaartjes schrijven en posten ofzo :)

• PeeJee

Hoi JJG

Heb enkele jaren geleden nagenoeg dezelfde ronde gemaakt. Na hampi nog een dagje Bangalore gedaan onderweg naar Mysore, supermoderne stad, wellicht leuk voor de afwisseling (zeker na Hampi een groot contrast). Ipv Ooty zijn wij naar Madikeri in Coorg geweest, is net iets minder uit de route en zeker ook een aanrader. In de regio wonen heel veel tibetanen, buiten noordelijk India de grootste gemeenschap dacht ik, en is weer een heel ander India. Lekker rustig, je komt geen blanke tegen en de mensen waren supervriendelijk en je hoefde nergens over te onderhandelen…. ook een aanrader. Vanuit Madikeri is het niet heel ver naar Mangalore van waaruit je de trein naar Gokarna kunt pakken. Wellicht het overwegen waard… maarja je hebt al zoveel te overwegen… haha!!! succes met je keuze.

PJ

• jjg

Hey PJ,

dank voor deze suggestie. Lijkt mij zeker een mooie plek om naartoe te gaan, ook omdat dit in de richting van de kust ligt. Dank!

Toevallig nog een tip qua verblijfplaats?