Masala, dat ligt echt niet aan het feit dat je met een Indier bent getrouwd, dat ben ik ook. MAAR aan het feit dat eind me de regels voor de zoveelste x zijn verandert. Ik heb gebeld met vragen over de formulieren ergens half mei. Een 5tal dagen later wil ik gaan beginnen met invullen en verhip, serieus weer de regels anders. Weer gebeld en toen gaf ze ook het dringende advies om steeds de up dates na te kijken omdat er in korte tijd steeds weer nieuwe veranderingen zijn doorgevoerd. ALS (maar dat heb ik dus niet) ik een week eerder mijn visum had aangevraagd, had ik mijn 4 kids op dat visum kunnen laten bijschrijven, maar omdat ik dahct nog wel een week te kunnen wachten moet ik nu voor alle 4 de kids een apart visum aanvragen :-(. Wij hebben overigens nog helemaal niks gehoord, terwijl ik al dan 1,5 week geleden alles heb opgestuurd. t IS ehct voor het eerst dat ik een soort in spanning zit of t allemaal wel goed gaat komen. Wij gaan 11 juli weg, heb als uiterste datuk 7 juli retour geschreven, maar hoop toch echt dat t eerder in de bus ligt!