wonen in india

• jacolien

hallo, wie weet of heeft ervaring wij willen 6 maanden in india gaan wonen, en 6 maanden in nederland vertoeven. is dat mogelijk ivm visa en dergelijke regelingen.wat te doen om dit in werking testellen. geld is geen probleem kunnen voor ons zelf zorgen in india.

• Rop

Jacolien,

Wat ga je in India doen? Je wilt in India wonen, dat is mij te vaag!

India is groot, ben aub specifieker!

Je stelt een trol vraag, nou dan krijg je een trol antwoord!

Rop.

• san baar

Het lijkt een trend te worden om op deze manier te reageren……kan toch ook anders? Er wordt een naar mijn mening een normale vraag gesteld…..

• rop

San Baar,

Als jij dit een normale vraag vind, ok dan.

Ik dacht dat dit onderwerp toch wel genoeg aan de orde is geweest.

Jacolien, is er iets aan de hand met je toetsenbord? Volgens mij werkt je shift toets niet.

Rop.

• Sundri

Je kunt op een toeristenvisum niet voor 6 maanden in India gaan wonen. Wel kun je een toeristenvisum voor maximaal 6 maanden (max 180 dagen) aanvragen; bedenk dat dit in praktijk nooit 6 maanden zal zijn, omdat je visum ingaat op de dag van afgifte en het verstandig is je visum circa 4 weken van tevoren aan te vragen.

• Rob

Sundri,

Volgens mij is er hier iemand op dit prikbord, die vanwege seizoenarbeid 5 maanden in India verblijft en 7 maanden in Nederland.

Volgens mij kan die het beste antwoord geven.

Rob

• Sundri

Ik heb Cornelis M anders al maanden niet meer op het prikbord gesignaleerd, want die bedoel jij.

• cornelis m

sundri,

die cornelis m heeft niets van doen met seizoenarbeid.Doodnormale man,65 plusser , die ieder jaar voor 4-5 maanden lekker

naar Goa gaat en vandaar met ega leuke trips door India,Nepal en Indonesie maakt.

Maar hij heeft niet zo veel puf meer om op idiote,stompzinnige vragen te antwoorden en dan dat flauwe commentaar aan te moeten zien.

Dus inderdaad effe weggeweest.

Kom hier toch weleens neuzen hoe het staat met nieuwe visa ervaringen enz

grjes,

cornelis m

• kataraja

He Sundri, volgens mij bedoelt Rob Johan, ik meen mij te herinneren dat hij 6 maanden werkt 6 maanden india doet. Hoe is het verder met jou, schiet het al een beetje op met “ huisje tuintje palmboompje”? Of wordt het een “boathouse zonder tuintje”?(tu)

Veel geluk kataraja.

• Rob

Kataraja,

Je leest meestal slecht, maar je hebt een goed geheugen.

Johan bedoel ik inderdaad.

Rob