Te koop: Paludrine malariapillen

• kataraja

Rob, mondoekjes zijn wijd verspreid in azie, en worden uit andere overwegingen gebruikt dan in india. Volgens mij heb je nooit door grote aziaatische steden gelopen want , bv in bangkok, tokyo, taipei, seoul, zie veel mensen met doekjes voor de mond lopen. En het is echt niiet om insecten te beschermen, want die worden met veel prelzier opgegeten hier.

• erik

Klopt, ben net terug uit Kathmandu en ook daar heel wat STOF doekjes voor de monden.

Doekje voor de mond om geen beesten te doden zou best wel erg Indiaas ) Parsi' kunnen zijn'

• M. de Bruin

Mijnheer Rob, Sundri schrijft dat ze zich d.m.v een sjaal beschermt om geen rommel binnen te krijgen. Wat heeft dit met beesten inademen te maken. Lees uw en Sundri's bericht nog eens door.

Heeft u al eens een i.q. test gedaan?

Wat een naar forum hier, back to the thorntree, en aan mijn werk.!!!

• Rob

Meneer de Bruin,

Ik begrijp best dat mensen een monddoekje voordoen tegen stof.

Mijn opmerking was aanvullend bedoeld.

In India heb je Jains die een monddoekje voor hebben om geen beesten in te ademen.

Zo dacht ik, maar dat klopt niet volgens Wikipedia.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ja%C3%AFnisme

Rob

• Justis

Yup, that suhlod defo do the trick!

• wilma theuns

Hallo Simone,

zijn deze nog te koop ?

heb anders wel interresse

groetjes Wilma Theuns

• Charlotte

Hoi,

ik heb ook nog paludrine over na een grote reis. Heb nog 300 tabletten (5 doosjes). Voor E40 mag je ze allemaal hebben. Graag reageren op emailadres: charlottegeerse@hotmail.com