Volgende week vlieg ik met Finnair: Amsterdam-Helsinki-New Delhi. Laatste deel is nachtvlucht dus kun je slapen. Terug is een dagvlucht. Kosten € 499
Hoi Rob,
Dat ben ik helemaal kwijt (die slechte weg), maar kan me de bus nog wel herinneren; aan alle kanten gammel…goede vering zullen we maar zeggen en erg krap voor de groep.
Maar als dan de volgende Djoser groep aan kwam (gelukkig gingen wij de volgende ochtend weer weg!), dan werd ik ineens heel erg blij van onze gammele bus en het grote gezelschap (20 man)
Die ‘groep’ had een luxe, veel te grote, bus met airco. Daar stapten dan 6 man uit; de complete groep. Die bestond uit een degelijk oud en grijs echtpaar die duidelijk voor de cultuur en tempels kwam en…….2 hoog blonde dames in hemdjes, korte broek, hakken, fel roze lippenstift en geblondeerd getoupeerd haar.
De bij behorende mannen hadden eveneens een korte broek en een hemd aan, hadden een buik en waren bezweet. Ze gingen zitten en bestelden meteen een biertje. Wat destijds lang niet overal te krijgen was (dat leverde weer gemopper op).
We zijn ze later nog eens tegen gekomen bij een reisbeurs. Informatie over Jemen gehad en konden vragen stellen. Eerste vraag…….is daar ook bier???
Het lijkt verzonnen, maar is echt waar!!!
Ineke
Riez, dit lijstje stond vandaag in de krant, Top 10 airlines met beste maaltijden
1. Emirates
2. Lufthansa
3. Singapore Airlines
4. Aeroflot
5. Qatar Airways
6. Malaysia Airlines
7. Thai Airways
8. Etihad Airways
9. KLM
10. Air France
Zoals je ziet staat aeroflot op een knappe 4de plaats met lekker eten!
Groet Kataraja.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?