wie heeft er recente ervaring met...

• riez

Het vliegen met aeroflot of lufthansa naar Delhi. We gaan alleen maar voor 2 weken deze keer en wil dus niet al te dure tickets. Maar aangezien we met kids vliegen, moet de reis wel enigzins comfortabel zijn :-P. Heb goedkope tickets gezien van aeroflot met ook een goede overstaptijd, dus niet te lang onderweg, zodat we ook een beetje optimaal de tijd in India kunnen benutten die we hebben. Maar de recencies zijn zeer wisselend. Van heel goed tot “wat een ramp, nooit weer”. Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar die is alweer wat gedateerd. Shirley, jij hebt toen een topic gestart daarover. Graag alleen reacties van diegenen die recent (zeg maar max een maand of 9 terug) gevlogen hebben van Amsterdam-Delhi met aeroflot. Wat vonden jullie? Service ok? Entertainment aan boord of niet? Zouden jullie weer vliegen met aeroflot of echt nooit meer? Hoe was/ is Moskou airport nu? Weet dat vroeger het een lastig vliegveld was met overstappen, maar lees dat er veel verbeterd is? Hoor het graag!

• Shirley

Ik heb het, vanwege de slechte verhalen die ik over Aeroflot hoorde, niet gedaan.

• Rob

http://www.youtube.com/watch?v=pHEnvcx6sOc&feature=related

• riez

Dat dacht ik al…mijn man twijfelt nog steeds :-(

• Shirley

@Rob, hoort jouw reply niet thuis in de topic ‘muziek gezocht’ ? Prem is mijn favoriet!! Heb alle cd's van hem

• Mr Bojangles

Geen idee wanneer je wilt gaan maar ik heb eens gezocht op d-reizen voor:

2 volw, 2 kinderen, heen 9mrt, terug 23mrt.

resultaat: (totaalprijzen)

Aeroflot 1812,-

Lufthansa 2056,-

Swiss Air 2076,-

voor dat verschil zou ik Lufthansa of Swiss Air nemen. 2 uitstekende maatschappijen.

• VideJo

Wat een slecht opname. Met een povere camera. Hadden ze beter mij kunnen vragen. Ik had het graag en voor niks gedaan.

• kataraja

Riez, zelf heb ik al heeeel lang niet meer gevlogen met aeroflot, dus aan mijn ervaring heb je niets. Maar 2 bekenden van mij zijn zeer recent met aeroflot hier naar toe gekomen (thailand) en ze waren vol lof. Service was goed, goeie brede stoelen, genoeg beenruimte enz enz. De tijd dat aeroflot een cowboy airline was, is al lang voorbij. Op de meeste internationale routes vliegen ze met nieuwe airbussen en boeings. Ik heb ook even bij de statistieken gekeken en hebben al heel lang geen ernstig ongeluk gehad (op de buitenlandse routes). Als het je gezin een hoop geld uitspaart zou ik zeker ermee vliegen, dat geld je uitspaart kan je lekker in India uitgeven:)-D

Mr Bojangeles, ik heb de route frankfurt-madras heel vaak met lufthansa gevlogen. Ik wil lufthansa beslist niet het predikaat uitstekende airline geven.

Groet, kataraja ziet ze vliegen

• riez

@ Mr Bojangles,

bedankt voor t zoeken, heb inmiddels zelf alle denkbare websites gezien denk ik…ben er duizelig van :-P. Wij vliegen met 2 volw, 3 kind, 1 baby… dus dat kan in totaal best veel euries schelen! Wij vliegen in april/ mei… Alhoewel het ms voor die periode toch 1 volw wordt en in de zomer met zn allen, maar das een ander verhaal :-).

@ Kataraja, thanks, dat heb ik dus vaker gelezen,maar door ale slechte recencies knaagt de twijfel ook nog steeds…maar ik hou deze recensie zeker in mn achterhoofd!

• robani

Hallo Riez,

In november met Aeroflot naar Delhi gevlogen,was allemaal goed geregeld.

Kleinste wijziging werd zelfs telefonisch doorgegeven.

Heel goedkoop nog geen 500 euro voor een retourticket.

Entertainment was er niet, geen persoonlijke schermpjes, alleen een oude film halverwege het toestel.

Douane allemaal heel soepel, mooie wachtruimte,alleen maar een tentje waar je met de euro kan betalen.

Geen klagen dus prima maatschappij.

groetjes

robani