nog maar weer eens visa :-P

• riez

Getsie, wat een hoop geld zeg! De ANWB zit 10 min fietsen van mijn huis, postkantoor 5 min:-), we zullen zeker kijken wat voor ons t handigst is. Dit jaar zitten de kinderen nog met een kindersticker in mijn paspoort. Dat betekent 1 visum voor 5 personen en 1x de kosten. Maar vanaf volgend jaar zijn kinderen verplicht een eigen paspoort te hebben en als we dan op familiebezoek willen zullen we dus 6x een visum moeten betalen. Duur grapje :-(! Ik denk dat we beter een PIO kunne gaan aanvragen dan… Dat zit al in de planning, maar we gaan er denk ik maar haast mee maken! Thanks voor alle reacties!

• Mr Bojangles

Hoi Andy,

nou, nogal veel redenen. ;-) zie: http://vakantie.hopto.org/

moet bijv. o.a. langs een school of 5 om voor het komende jaar weer het schoolgeld te betalen voor een aantal kinderen. En mijn vrienden in Jaisalmer, Udaipur en Jodhpur willen me onderhand ook wel weer eens zien. En zelf ben ik ook nog benieuwd naar de mensen in Ranakpur die ik vorig jaar ontmoet heb:

http://vakantie.hopto.org/images/zoom/IUWGFN/cimg2490.jpg

• andy

Beste Mr Bojangles (keesM), Ik stelde die vraag omdat ik aan het surfen was op andere prikborden, en ik kwam jou reactie tegen over de reaguurders op het India en Gambia forum. Om je geheugen op te frissen heb ik even een copie gemaakt.

Re: erg rustig op de prik

Gepost door: Mr Bojangles ()

Datum: 24 januari 2011 00:04

Valt hier nog reuze mee hoor. Ga de forums Gambia en India maar eens lezen. Zitten net als hier vaste clubs, waarvan het overgrote deel niks anders te doen heeft dan wachten tot er iets gepost wordt, en die poster dan meteen goed afkatten. Vooral niet ingaan op de inhoud, maar hup, meteen vol op de man. Soort ik-heb-vandaag-nog-niet-gegeten John de Wolfs allemaal.

't is mijn baantje in elk geval niet, moderator. ;-) Wat een K-baan, hoe houden de mensen het vol. Heb ik in elk geval bewondering voor.

Beste kees marcelissen lees je reactie nog eens na over varanasi, over afkatten gesproken.

Trouwens in een ander bericht haal je ook hard uit naar India.

Gepost door: Mr Bojangles ()

Datum: 24 januari 2011 00:28

Graag zou ik van degenen die in Thailand zijn gaan wonen eens horen hoe het allemaal zo gekomen is. Hoe heb je iemand leren kennen en waar zit je nu (ongeveer, als je het niet precies wilt zeggen) en waarom daar. En wat waren de aanpassingsproblemen allemaal. Nou, jullie hebben toch tijd zat, dus neem aub eens de moeite om jouw verhaal een beetje op papier te zetten. Want zoals het er momenteel uitziet, wil ik straks ook deze kant op. En jullie hebben ondertussen alles wat fout kon gaan, zonder twijfel al 1x fout gedaan en als er iemand onnozel is, ben ik het wel, dus help deze sukkel eens.

Ik ben iemand die straks redelijk weinig pensioen heeft. Ik kom nu jaarlijks in India, Gambia en Pattaya (vandaar da'k 't hier plaats ipv op de Thailand-pagina) en ben aan het uitvogelen wat straks de voorkeur gaat hebben. Voorlopig ligt Thailand met een straatlengte op kop. India: veel te heet, veel te smerig, geen fatsoenlijk eten en nog wat dingen. Gambia: hééle mooie kleur hebben ze daar, maar zelfs veel vrouwen te lui om te werken. Dus is mijn blik gericht op hier.

Mochten jullie me liever persoonlijk bijpraten: ik ben er vanaf 1 maart weer.

alvast bedankt voor de moeite. ;-)

Kees

• Ineke M

Jeeyje, is Mr. Bolangles de nieuwe Kees M????

Vraag me steeds of waarom hij onder een al bestaande naam (Kees M) post. Alsof hij de indentiteit over wil nemen.

Ineke

• Mr Bojangles

de samenhang ontgaat mij geheel.

ik heb tevens nooit een reactie op varanasi gegeven.

je bent precies het prototype waar ik het over heb: slecht kunnen lezen, niet reageren op de inhoud van het bericht maar de boodschapper aanvallen.

tevens zie ik niet in waarom ik India niet zou willen bezoeken genomen de reden dat ik er niet wil WONEN. En moeite genomen om na te lezen waarom ik er heen ga, heb je ook al niet gedaan. overigens kom ik niet hier om DIT soort discussies aan te gaan, dus in dat opzicht is dit mijn laatste reactie.

• andy

Mr Bojangles u schrijft in uw post dat u geregeld het gambia prikbord bezoekt, nou KeesM doet dat ook. En als ik op de link klik die u geeft dan kom ik bij Kees Marcelissen terecht, beetje veel toevalligheden of niet??

• Rob

• Mr Bojangles

Wat mij ongelofelijk overkomt is dat ook maar helemaal niemand op het idee is gekomen dat ik die inlognaam al eens al die tijd gehad kon hebben en enkel nog nooit op DIT prikbord was geweest. Dat hier stomtoevallig ook iemand met die inlognaam maar dan met kleine letters ( het verschil was waarschijnlijk te hoog gegrepen voor de gemiddelde bezoeker hier) rondliep, kon ik niet weten. Dat dan meteen een aantal mensen maar voetstoots dingen gaat veronderstellen vond ik wel zo dom, (is nog het meest beleefde woord wat ik ervoor kan vinden) dat ik niet de moeite heb genomen het uit te leggen want met die aangeboren achterdocht van jullie leek me dat hopeloos.

Ook geen mens die iets GEVRAAGD heeft, dan had ik het nl alsnog uitgelegd. Neej, ben je gek, die nieuweling is vast en zeker een oplichter of zoiets.

Ik heb de beheerder gevraagd of hij mijn inlognaam kon wijzigen, maar dat kon niet. (Ga je gang, vraag het maar even na bij Peter)

Uiteindelijk dan maar een nieuwe inlognaam aangemaakt, om van de verwarring af te zijn.

Nou Andy mijn volledige naam heeft neergezet, is het wellicht ietsje meer duidelijk voor jullie dat die 1e inlognaam gewoon bij mij hoort? Dat die andere kees ook een achternaam heeft die met een ‘m’ begint wil ik onmiddellijk aannemen.

• Mr Bojangles

blijft een mooie song, he? ;-).

maar ik hoor liever de versie die destijds in de top 40 kwam van de Nitty Gritty Dirtband, hier te downloaden:

http://beemp3.com/download.php?file=5499607&song=Mr.+Bojangles