Binnenlandse vlucht boeken

• Sundri

Tuurlijk kun je ook boeken via ebookers.nl. Kost je wel ik weet niet hoeveel meer dan wanneer je via een Indiase website, zoals www.cleartrip.com, boekt. Jij hebt de laatste site zelf als eerste gesuggereerd. Wil jij de India reizigers op kosten jagen??? Daarbij refereer ik ook aan de topic bellen naar India.

• cornelis m

ik noem me nu maar cornelis m , want er heeft iemand mijn naam overgenomen.

Dus de Kees M van voorheen is nu cornelis m

binnenlandse vluchten boek ik altijd (komt ie weer)

www.cleartrip.com

grjes cornelis m

• cornelis m

Sundri,

Die nieuwe Kees M is iemand anders en weet weinig van India volgens mij.

Dus neem ik de naam cornelis m maar aan

Kees M zit dus onder mijn duiven te schieten.

DUS NEGEREN

grjes cornelis m

P.S. wilde eerst helemaal niet meer reageren , maar vind dit jammer

daar er toch mensen zijn die geholpen willen worden

• Sundri

OK, Kees Cornelis M., dat is duidelijk. Ik bedoel maar, boeken bij www.ebookers.nl… Iedere min of meer ervaren India reiziger weet dat je geen Indiase binnenlandse vluchten via een NL website moet boeken. Dan betaal je tenslotte minstens 3 x zoveel. Zonde van je geld. Zelfde geldt voor naar India bellen,. Ik bedoel maar, je hoeft er maar een paar websites op na te kijken om niet op exorbitante belkosten te komen, zoals Nieuwe Kees M die noemt.

• KeesS

Waar kan ik een binnenlandse topic boeken? Jongens wat een waardeloze prikkkkpagina wordt dit/is dit.Hoe zit dit in elkaar?

Gaan we met elkaar deze seid bojkotten of doen we de beheerder wat aan?

Ik kan niet eens aangeven dat ik alle berichten heb gelezen, een nieuwe topic starten, vragen stellen en een antwoord geven op vragen van mensen

die graag iets willen weten over India! Hmm, een welvaartsziekte blijkbaar. Gelukkig ligt mijn kat op tafel te relaxen. Ze heet Sep.

• irene

Wij hebben de binnenlandse vlucht geboekt bij travelocity.india, echt veel goedkoper dan in Nederland.

• Roland

Waarom boek je niet direct via de site van de (low buget) airline?

• Sundri

We boeken niet direct via de site van een low budget airline, omdat dit vaak duurder is dan via www.cleartrip.com, omdat die sites alleen maar de vluchtmogelijkheden van de betreffende maatschappij weergeven en omdat die websites vaak geen buitenlandse creditcard accepteren…