Binnenlandse vlucht boeken

• Anita

Hallo allemaal,

Waar kun je tegenwoordig het beste een binnenlandse vlucht boeken? Ik had vorig jaar een mail gehad van makemytrip.com om bij je bank je creditcard te registereren, maar dat ben ik vergeten. Ik heb ze gemaild maar het ‘antwoord binnen 24 uur’ is dus totaal uitgebleven……… Ondertussen is de door mij gewenste vlucht al niet meer beschikbaar, en sta je voor veel hogere prijzen…….

Groet,

Anita

• Sundri

Boek gewoon via www.cleartrip.com. Kees M. kwam ooit als eerste met die tip en het is een goede tip. Ik heb al vaak geboekt via Cleartrip en het werkt altijd. Ook heb ik weleens een ticket geannuleerd via Cleartrip en ook dat werkt goed (maar dat kan alleen als je een refundable ticket hebt geboekt en dan betaal je natuurlijk wel kosten).

• Aquila

Waar je wel op moet letten bij Cleartrip is dat je bij je zipcode 6 cijfers moet invullen. Daar liep ik op vast. Wanneer je postcode 6911AB zou zijn, moet je dat invullen als 006911.

We request you to add a “Zero” before entering your zip/pin code and avoid any space or character other than numbers before , after and between the zip code.

The zip code field needs to be entered with six numbers. Therefore, we suggest that you prefix the required number of zeros to your zip code and our system should accept it without any further hassles.

• kees m

toch fijn dat n tip opgepakt wordt.

Ik zweer bij cleartrip.com

ook hebben ze een goede service desk

grjes kees m

• Anita

Hoi Sundri,

Ik had al gezien dat je een keer cleartrip.com aanraadde, maar het is weer waardeloos………. je lijkt een heel eind te komen, maar American Express wordt alleen geaccepteerd van creditcards van India.

Nu heb ik nog een Mastercard, maar ook daar blijft ie steeds hangen……….. Ik word er niet goed van.

• Sundri

Ow, ik heb ook een mastercard, nooit problemen mee gehad. Gaat altijd goed om via Cleartrip te boeken. Vroeger via Makemytrip ging het met m'n mastercard ook goed. Sterkte ermee. Je zou nog ‘ns wat meer websites moeten proberen. Je kunt b.v. ook ’ns http://goibibo.ibibo.com/ of http://www.travelguru.com/ proberen.

• kees m

visa en ook master wordt wel geaccepteerd.

Ik denk dat je iets fout doet

Denk wel bij pincode , dat je geen letters intypt maar 00 vooraf.

Dan gaat het altijd goed!!!!!!!!!!!!!!

grjes kees m

• Sundri

Ja Kees M., dat klopt. Ik heb dat advies van jou ook opgevolgd (op Cleartrip) en het werkt gegarandeerd.

• Anita

Uiteindelijk is het gelukt, er was iets aan de hand met de secure code, ik heb zelfs een paar keer de ING gebeld…….. alleen de ‘leuke aanbieding’ van 2e ticket gratis (je zou binnen 48 uur een mail krijgen en je moest VOOR 20 augustus boeken), die komt niet. Op die manier kan ik ook ‘aanbiedingen’ doen………….

In ieder geval is het gelukt.

Ik heb wel het idee dat het veel duurder is geworden, vorig jaar kostte het ticket Delhi-Goa net zoveel als nu Mumbai-Goa en de afstand verschilt nogal……………..

• KeesM

hier kan je ook goed vluchten boeken: www.ebookers.nl