Goa

• elisabeth

Ik wil iedereen bedanken voor de tips en adviezen, hier kan ik zeker wat mee.

Grt

Elly

• gretch

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag, waar ik geen antwoord op kan vinden(tot nu toe) kan iemand mij vertellen of het verantwoord is om in Goa een auto te huren en zelf te besturen?

groejes gretch

• kees m

Wat is verantwoord ??

Komen er al jaren.Wij verplaatsen ons per scooter, ook voor wat langere tochtjes.

scooter kost voor langere tijd 100-125 rps per dag.Dan is het ook al heeeeeeeeel goed uitkijken.Autorijden kan , maar gebeurd er wat , niemand is verzekerd en ook daar waar je de auto huurt niet.Of je moet al op vliegveld bij Hetrz en anderen zijn.

Neem lekker een scooter en als je verder moet taxi en spreek prijs per dag af (800-1000 rps incl. chauffeur)

Nogmaals je bent toerist en blank, dus altijd fout en politie wi ook graag verdienen !!!

vooral eind van de maand.

Kortom Advies bij vraag is NEE

grjes kees m

• peter

Kees dit is een waar gebuerd geval. Ik hed een kleine aanrijding met de auto in india, politie moest er bij komen, politie zegt tegen mij “het is jouw fout” terwijl dit niet zo was iemand stak, zonder kijken de weg op en reed hem heel zachtjes aan, alleen maar wat kleer scheuren. Ik zeg “waarom is het mijn schuld, hij komt zonder kijken de weg op” , waar op de politie doodleuk antwoorde, “ als jij niet naar india gekomen was dan had jij niet dit ongeluk gehad”, ik heb geschikt, want ik zag dat dit een uitzigtbare situatie zou worden!!>:D<

• elisabeth

Hallo allemaal,

Ik heb toch nog een vraagje; hoeveel is de afstand van candolim naar palolem?

Hiervoor weer mijn dank

Grt Elly

• corsti

Het is geen grote afstand, maar wel een lange! met lokaal transport, dwz bussen, zo'n 4 uurtjes, met de taxi 2 tot 3uur,